תרופות

דיון מתוך פורום  השמנה בטנית וסיבוכיה

12/11/2008 | 12:51 | מאת: אלימלך גוטרמן

דוקטור שלום. ראיתי אותך לפני כמה חודשים בערוץ 2 ודיברת על שומן בטני ועל אקומפליה . מאוד השפעת עליי לטובה ואחרי התוכנית הלכתי לרופא והוא רשם לי מרשם לאקומפליה. גם קראתי באתר שלך והתחלתי לעשות ספורט ולאכול פחות מתוקים. האקומפליה מאוד עזרה לי וירדתי 7 ק"ג - האם לדעתך אני יכול להפסיק להשתמש בתרופה?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מר. גוטרמן, לצערי תיאלץ להפסיק ליטול את התרופה ברגע שמלאי התרופות שבידך יגמר.הופסק שיווקה של האקומפליה עד להודעה חדשה.כדי לשמר את ההישגים מומלץ לפנות למרפאה מקצועית שתדריך אותך להמשך ירידה במשקל ושמירה עליו לאורך שנים. בברכה דר' פיגנבאום

13/11/2008 | 10:25 | מאת: טומי

השימוש באקומפליה הופסק ולא משווקים אותו יותר. עדיין נשארה לי כמות בה אני משתמש בהתאם למינון שקבלתי. אם הופסק השיווק בגלל תופעות לואי כלשהם, האם קיים חשש כלשהו להמשיך להשתמש בתרופה. אציין כי נכון להיום לא היו לי תופעות לואי כלשהן.