סרטן בדרכי מרה

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

17/08/2009 | 02:10 | מאת: קרן

אבי נשא של גן BRCA2. לפני כשלושה חודשים התגלה אצלו גידול ממאיר בדרכי המרה שהתפשט עד לדופן הלבלב וקרוב לכבד. למרות שהגידול הוסר במלואו לדברי הרופאים, עדיין מיהרו לתת לו קודם כל במשך 5 שבועות סדרה של הקרנות עם טיפול כימוטרפי בכדורים. מיד עם סיום חמשת השבועות החל אבי להקיא ולסבול מכאבים עזים בבטן. האם זה אומר שהמחלה התקדמה למרות הטיפול? האם בשל נשאות הגן ולאור העובדה שהרופאים לא בטוחים איזה טיפול יעיל לסרטן זה, ניתן לנסות ולתת טיפול בטוקסול? ואם לא, מדוע? האם יש טיפול אחר שעוד יכול לעזור בשלב זה?

לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2009 | 17:22 | מאת: לין

אני לא רופאה ולא מקצועית בתחום שאני כותבת לך אבל אני קראתי ששתית מיץ לימון באופן קבוע קוטלת תאים סרטניים ולא כמה טיפות ליום אלא לימון שלם בכל יום פשוט לסחוט ולהוסיף לזה כפית דבש על כל חצי לימון ואפשר לחלק לפעמיים ביום אם קשה לשתות הכל בבת אחת. בשמיר יש פי 1000 נוגדי חמצון מאשר כל דבר אחר (נוגדי חמצון יעילים נגד התפשטות סרטן). במיץ רימונים גם יש נוגדי חמצון בכמויות גדולות מאוד. שום , מיץ בצל עם דבש, גם יעילים וגם טובים לחיזוק המערכת החיסונית בזמנים כאלה. אבל כל זה מקריאה בלבד וכדאי לשאול רופא אם זה לא יזיק לו וחוץ מזה אולי יגרום לו לבחילות (למרות שאומרים שלימון הוא נגד בחילות) וגם אולי אסור ביחד עם התרופות שמקבל. גם אם האונקולוג יגיד שזה לא מרפא כדאי לנסות אם יאשר שלא מזיק בזמן הטיפולים. דרך אגב שמעתי שהתרופה טרסבה שמיועדת לסרטן ריאות יעילה גם לחולי סרטן בלבלב ולחולים עם גרורות יש לי חוברת הסבר של הצוות בבי"ח על טרסבה שהיא תרופה ביולוגית ולא כימותרפית וניתן לקבל אותה בכדורים.

17/08/2009 | 17:57 | מאת: לין

תקראי באתר הזה וגם בגוגל תחפשי עוד על התבלין זעתר שהוא ממש טוב נגד סרטן או תאים סרטניים לא יודעת בדיוק , תקראי באנטרנט, גם לתבלין אורגנו יש תכונות אנטי סרטניות אבל לזעתר יותר ויותר חזק . פשוט לקחת כף מהזעתר ולחלוט ולשתות וכדאי להוסיף דבש כי אחרת זה ממש מר ומגעיל. מי שמקבל קומדין בגלל קרישיות יתר בדם לאחר כימותרפיה אסור לשתות חליטות שהם מצמחים ירוקים.

אינני חושב שמדובר בהישנות של המחלה אם רק עבר ניתוח בו הוצא כל הגידול. גידולים של דרכי מרה אינם מתקדמים בצורה כל כך מהירה. אין למחלה זו כל טיפול יעיל . ניתן לנסות חומר כימי בשם גמזר ד"ר יוסף ברנר

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן