חשש לגידול בזנב הלבלב

דיון מתוך פורום  סרטן הלבלב

20/10/2020 | 01:29 | מאת: הרחבה לא ספציפית של זנב הלבלב

שלום לך אני עם כאבי בטן וגב גרד בעור אדמומיות בפנים עם בעיות של חולשה ושיווי משקל איני יכול לתפקד עברתי מספר בדיקות סיטי בטן תקין גסרוסקופיה תקין MRi בטן ממצאים : כבד מוגדל. הרחבה לא ספיציפית של זנב הלבלב . עקב ממצא זה נשלחתי ל eus תוצאות eus : לבלב תקין על כל חלקיו . אני מת מפחד שזה סרטן הלבלב האם ניתן להסתמך על eus לא נלקחה ביופסיה בבדיקה כי הלבלב תקין על כל חלקיו בנוסף אולי פספסו מימצאים ב mri ו ב eus יש לציין שאני עם בעיות שיווי משקל 7 חודשים מאז שהתחילו לי הדפיקות בבטן לפני 9 חודשים עקב כך ביצעתי את הבדיקות האלו יש לציין תפקודי כבד תקין סוכר 80 אני חושש שבגלל גידול בלבלב שאינו התגלה עד כה אני עם הבעיה של השיווי משקל יש לציין אני עם אדמומיות בפנים וכתם שהופיע על הלחיים וקצת צהוב בעיניים אני מפחד שפספסו את הגידול בבדיקות שעברתי האם יש קשר בין בעית שיווי המשקל בהליכה לסימפטום שמפריש גידול ניאנדקריני של הלבלב כי הבנתי שגידולים מפרישים הורמונים וגורמים לתסמונות שונות בגוף ו בראש תסמונות נירולוגיות איזה בדיקות עליי לעשות עוד כדי לשלול סרטן לבלב כבר עבר 10 חודשים מאז התחלת הבירורים ככה שהזמן לא לטובתי אם מדובר בסרטן הלבלב אשמח לתשובתך ותכווני אותי מה לעשות כבר הפסקתי לישון בלילות

לקריאה נוספת והעמקה

היי, קשה מאוד להתגבר על פחדים שנכנסים, והתחושה היא שעד שלא יימצא גידול לא ״נרגע״. עם זאת רב התסמינים או חולפים מאליהם או מתגלה אבחנה לא של ממאירות, סרטן לבלב על אף ששומעים עליו המון הינה מחלה נדירה. הפרעות בשווי משקל לעיתים נדירות מהוות סימן ששיך לסרטן לבלב נוירואנדקרינים. הבדיקות שעברת הן הבדיקות הכי מתאימות לאבחון של סרטן לבלב. אתה מספר שהבירור נמצא מעל 6 חודשים, הייתי חוזרת על סיטי.

28/10/2020 | 23:06 | מאת: חשד לגידול זנב לבלב

תודה על תשובתך יש לנ פגיעה במערכת העצבים ואיני מסוגל לתפקד איזה בדיקה הכי טובה שמתאימה לאבחן את הלבלב הכי קרוב והכי טוב שיש ?

מנהל פורום סרטן הלבלב