כאבים בבטן עליונה לאחר טיפול משולש בהליקובקטר

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

26/09/2019 | 21:14 | מאת: נעמה

שלום רב, בשל המשך הכאבים בבטן עליונה לאחר סיום טיפול משולש בהליקובקטר, ולאחר שבועיים ימים של שלשול חריף (הסתים רק אתמול בערב) הופניתי לרופא גסטרו ששלח אותו לבדיקות מקיפות ואלה תוצאותיהן: לא נמצאו מזהמים בצואה, כל הבדיקות בגדר הנורמה מלבד הבאות: c-reactive protein 1.07, ויטמין b12 150, ברזל 48. אני פונה בגלל שאני מרגישה ממש חולה. לא מסוגלת לאכול, מאחר וכל דבר שאני אוכלת מעורר כאב בבטן עליונה, או שיצא מיד כפי שנכנס. כאמור, היום כבר לא שלשלתי, אבל הקאתי לאחר שאכלתי פרוסת לחם. בחודשיים וחצי האחרונים איבדתי 8 ק"ג ממשקלי. מראה האוכל מעורר בי בחילה, ואני אישה שאוהבת לאכול. מה לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
28/09/2019 | 20:45 | מאת: נעמה

שלשום לפנות בוקר נשלחתי למיון לאחר שהתעוררתי מהשינה עם כאב בטן חריף בבטן עליונה והקאה. במיון נתנו לי נוזלים תרופה נגד בחילות והקאות ותרופה נגד כאבים. בדיקות הדם חזרו עם מדד דלקת לא גבוה, נשלחתי להמשך טיפול במרפאה. אתמול בלילה הקאתי פעמיים וגם היום במהלך שנת יום. להקאות קודמים כאבי בטן מאוד חזקים. אנדוסקופיה וקולונוסקופיה נקבעו לי לסוף אוקטובר. מה אני עושה עד אז? אני לא מתפקדת בכלל. ישנה מרבית הזמן. היום גם התחדש השלשול.

היי נא פרטים רבים נוספים על עצמך

היי תבואי לבדיקה.

היי סליחה על האיחור בתשובה אין ספק שאת במצב של חסר תזונתי וכן כנראה חסר ברזל מצב תזונתי זה אינו מאפשר לרירית הקיבה להחלים יש צורך לתת מס אינפוזיות של ויטמינים ומינרלים ולעקוף את מערכת העיכול ואולי גם עירוי סרזל כל זה במקביל לתכשיר פרוביוטי גרמני בשם קוליביוגן

30/11/2019 | 18:58 | מאת: אולי

סבלתי המון מדלקת בקיבה הסימפטומים רבים, גרעפסים, חוסר תאבון, בחילה, כאבים בוושט, כאבים ברום הבטן...מציע לך לנסות כך: לעשות תה קמומיל לשפוך קצת מים חמים בגובה שיכסה ואחרי 5 דקות להוסיף כוס מים רגילים ולשתות את זה בפעם אחת או פעמיים. לעשות כך 4 פעמים ביום ! התוצאות אמורות לבוא אחרי שבועיים-שלושה. כמו כן יש מוצרי מזון שהם זוועתיים לקיבה ומעוררים דלקת כמו: טיגון בשמן עמוק, משקאות מוגזים, גבינות שמנות, ביסלי למינהן , מזון תעשייתי ובכלל כל מה שעתיר שומן ועוד אלה יוצרים חומצה חזקה בקיבה ואם הרירית לא תקינה החומצה פוצעת את הקיבה ואז מתחיל הבלאגן...הקמומיל הוא החבר הכי טוב של הקיבה (: בהצלחה.

30/11/2019 | 23:10 | מאת: נעמה

זו כבר אינה שאלה אלא תוצאה. בביופסיה שנלקחה במהלך גסטרוסקופיה נמצאה לימפומה אגרסיבית תאים גדולים דיפוזית בגודל של כ 8 ס"מ ברירית הקיבה. רק בקיבה ולא באתרים נוספים. התחלתי השבוע בפרוטוקול של טיפול ביולוגי וכימיתרפי במחלקה המטלוגית-אונקולוגית בבית חולים בני ציון. לצערי לגסטרוסקופיה חיכיתי 5 חודשים מאחר וההנחה היתה שאני סובלת מדלקת בשל ההליקובקטר הפילורי, ואף אחד מהרופאים לא סבר שיש הכרח לקבוע תור בהול דחוף לבדיקה.

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת