מאקרואדנומה ולופוס לאחר ניתוח מח עם תופעות לוואי
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים עברתי ניתוח להסרת מאקרואדנומה מההיפופיזה לאחר לידה 3. לפני הניתוח אובחן קרישיות יתר וקיבלתי זריקות מחשש ללופוס. מאז וגם לפני הניתוח, דיכאון, בכי, סחרחורות, חוסר שיווי משקל וריחוף, לעיתים לא מחוברת למציאות, מזה כחודשיים, כאבים בחצי גוף שמאל עד לרמה של שיתוק וחוסר תחושה מוחלט, צלליות מרצדות מול העיניים, צמרמורות, כאבי גב, כאבים בחזה. כיום לוקחת קסאנקס בלילה ורק נגמלתי מויפקס שלקחתי ביום. האם תופעות אלו יכולות לצוץ מלופוס אן שהבעיה נירוכירוגית או הורמונלית בכלל. חייבת לציין שהמצב מחמיר בשבוע שלפני הוסת, הוסת ארוכה , כ 10 ימים וממשיך עד כשלושה ימים אחרי הוסת. למי לפנות, אנא עצתכם בדחיפות. ספיר
בוקר טוב ספיר, הנושא בתחום נוירולוגיה איננו קשור למאקרו-אדנומה שהורחקה בניתוח לפני שנתיים. מומלץ ייעוץ תואם. סופשבוע נעים
תודה רבה על התשובה המהירה.