שאלה לגבי דיאטה בהנקה
דיון מתוך פורום תזונה קלינית - שיבא תל-השומר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ! אני רוצה לשאול לגבי דיאטה בזמן הנקה. אני אמא לתינוק חמוד בן שלושה חודשים. התינוק יונק בלבד, ללא תוספת תמ"ל. אחרי הלידה התחלתי דיאטה, עם תפריט של בערך 1200 קלוריות ליום. תזונה מגוונת, כוללת פחמימות, חלבונים ושומנים, עם ירקות ופירות. אני מנסה לשלב קצת פעילות גופנית. זו דיאטה שעשיתי לפני הלידה והצלחתי בה מאד.. התינוק יונק ומתפתח היטב, עולה במשקל לפי כל הטבלאות. אני גם יורדת במשקל, ובעשרה שבועות ירדתי 6 קילו. רציתי לשאול האם יש מצב של סכנה לתכולת החלב ואיכותו מעצם הדיאטה ? או שכל עוד יש חלב, אזי הוא מספיק טוב ואיכותי ? תודה רבה על תשותבתכם !
שלום, דיאטה של 1200 קק"ל יכולה להיות חסרה בויטמינים ומינרלים ובהחלט יכולה להשפיע על החלב. ההמלצה לא להתחיל בדיאטת הרזיה, בוודאי לא ב- 6 השבועות הראשונים,וגם אז, רק בליווי דיאטנית. בברכה,דנה