נגישות
נגישות

פעילות גופנית בהריון שבוע 11

דיון מתוך פורום  פעילות גופנית בהריון ולאחר לידה

02/05/2016 | 20:02 | מאת: שירה

שלום אלינור אני בת 31 נמצאת בשבוע 11. לפני ההריון התאמנתי באופן קבע כ 4 פעמים בשבוע. כושר שיא עם אימונים כמו: קיקבוקסינג, BOOT CAMP, HIT ועוד. כאשר נכנסתי להריון היו לי כאבים מאוד חזקים, התכווצויות של הרחם ותחושה נוראית שמנעו ממני במשך חודש לא לבצע פעילות גופנית. כעת אני חוזרת לאימונים ורציתי לדעת אילו אימונם מותר לי לעשות ומה נחשב ל"יותר מדי" בעבורי. הייתי בשיעור HIT אתמול וכמובן שעשיתי מה שאני יכולה. האם תרגילים כמו ברפייז, פלאנק, WALK TO PLANK, פוש אפס דילוגים במקום, סקוואט עם משקל קליל - ניתנים ליישום בשלב הזה ? אני ממש מרגישה טוב כשאני עושה פעילות אך עדיין חוששת מאחר והרופא שלי אמר שהוא לא ממליץ בכלל לעשות פעילות בהריון :-/ אודה לתגובתך!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, אימוני HIT לא מיועדים לנשים בהריון עקב עצימות המאמץ ועבודה על דופק גבוה ללא מנוחה, לעובר אין יכולת לווסת חום קור ולכן שיטת אימון זו לא נכונה או כדאית בשלב זה. לעומת זאת אין כל בעייתייות לבצע אימוני כוח ולבצע תרגילים כגון סקוואט, פוש אפס, פלאנק, ניתן לעבוד גם עם משקל ולא רק משקל גוף. חשוב מאוד לשמור על הכושר שהשגת ולשמר אותו, הייתי מורידה את עניין הדילוגים והאלמנט של עצימות האימון לאימון עם יותר הפסקות וזמן מנוחה אך בהחלט להמשיך עם עבודת החיזוק ולתת דגש לנשימות נכונות, הורדת לחץ תוך בטני במהלך עבודה וחיזוק רצפת אגן, דגש על חיזוק שרירי יציבה. בהצלחה

10/05/2016 | 09:07 | מאת: שירה

מנהל פורום פעילות גופנית בהריון ולאחר לידה