חולשה שריפה ועקצוצים וכאבים בגפיים

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

30/06/2019 | 19:21 | מאת: משה

שלום לפני קצת יותר משלוש שנים במשחק טניס נחתתי על הרגליים לאחר קפיצה אך עם כיפוף הגב בצורה לא טובה , לאחר כיומיים רגל שמאל ממש השתתקה לי וגררתי רגל ( היה לי בעבר מקרה דומה שחלף לאחר כחודש ) לאחר שלושה חודשים התחלתי עם הקרנות עיצביות לרגל עד הקרסול והמשכתי לעשות הליכות , מיכון שלא הייתי מסוגל לשבת על הצד הפגוע הייתי יושב והולך על הצד הימני ולאחר ווירוס חורף עם שיעול קשה ההקרנות עברו גם לרגל ימין , אני שוחה הולך מתאמן למרות הכאב אך אני לא מצליח לסיים עם ההקרנות לאגן והרגליים עשיתי פיזיוטרפיה , עיסויים , דיקור יבש שעזרו לי לתקופה של שבוע אשמח לדעת האם אני מתאים לניתוח L3-L4: ניוון דיסק. בקע קטן פורמינלי ואקסטרא-פורמינלי שמאלי עם פיסורה אנולרית עם היצרות קלה בלבד של הנקב השמאלי ונגיעה בשורש היוצא במיקום אקסטרא-פורמינלי, ללא היצרות משמעותית של התעלה או הנקב הימני. L4-L5: ללא היצרות. בוצע MRI 11.18 - ניוון דיסק L5-S1

לקריאה נוספת והעמקה

לפי דיווח ה MRI אינך צריך ניתוח. יתכן ומדובר בפגיעה עצבית. בכל מקרה אין ייעוץ זה מחליף ייעוץ רשמי ובחינת התמונות של ה MRI.

09/07/2019 | 17:14 | מאת: משה

הייתי אצל נוירולוג ונשלחתי לבדיקת Emg , ותוצאת הבדיקה Showed bilateral L3-4 roots עכשיו אני ממש מבולבל אם גם הבלט או הפריצה בחוליות האלה וגם תוצאות בדיקת ה Emg , אז האם אין צורך בבדיקה של אורטופד עמוד שידרה ?

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק