צעיר בן 19 עם הפרעת קצב אחר

דיון מתוך פורום  הפרעות קצב לב

21/03/2018 | 20:30 | מאת: מאור

שלום רב. צעיר ברקע: GOUT,השמנת יתר,יל''ד שמסרב לתאזן למרות טיפול תרופתי משולב (נאובלוק,דיוובן,אמלו,אברדין) כמו כן גם אירוע אחד של SVT ולאחר מכן רק אירועי סינוס טכיקרדיה בזמן סינקופה אמיתי ולאחר סינקופה הושתל רוויל על מנת לשלול הפרעת קצב הולכה אשר עדיין אני עם רוויל ועד רגע זה אבחנה היא :INAPPROPIATE SINUS TACHYCARDIA כמו כן לציין שבאקו לב אחרון היה החמרה קלה בLVH למעט זה ללא פטלוגיה חריגה. ברוויל ובהולטר לב שבוצע טכיקרדיה תחת טיפול שמגיעה עד 200 לדקה כמו כן בהולטר וברוויל נתפסו מספר רב של אירועי סינוס טכיקרדיה עד 176 לדקה תחת טיפול תרופתי של: אלוריל(גאוט) נאובלוק 300 ליום איבברדין 5כפול 2 ליום דיאובן 160 כפול 2 ואמלו 10 כפול 2 ליום. עדיין אירועים מרובים כפי שציינו הפורפסור להפרעת קצב אשר מטפל בי אמר שלא רוצה למהר אבל כניראה שיהיה צורך בביצוע אבלציה אך אינו בטוח שאבלציה תתמוך פה. אשמח אם תסביר לי מדוע אבלציה לא תתמוך במקרה זה? ואיזה אפשרויות נוספות קיימות לטיפול בהפרעת קצב זאת? אני לא מבקש יעוץ אלא הסבר כללי לשאלות שלי בתודה

לקריאה נוספת והעמקה
23/03/2018 | 08:42 | מאת: מאור

עוד פרט חשוב.בבירור לאיתור סיבה לחץ דם ודוףק מהיר נשלל על גורם שאינו קרדיאלי. כמו כן גם יעוץ פסכיאטר שלל חרדות שלל הפרעות נפשיות ואך סבר שזאת בעייה גופנית מאחר ויש רקע משפחתי. אב וסבתא מצד אב עם wpw אבא עבר בגיל 33 אוטם תחתון וצונטר.

אין קשר בין WPW וטכיקרדיה סינוסאלית, אין קשר למחלת לב כלילית (אוטם)

23/03/2018 | 16:24 | מאת: מאור

מודה לתושבתך. עוד משקל קל גובה שלי 185 שוקל 93. אשמח להסבר מה זה מונח שבו השתמשת בתגובתך" סינוסאלית" בתודה.

Sinus tachycardia בהחלט עודך משקל לא קיציני תמשיך מעקב אצל רופאים שלך

אין מה לבקש יעוץ- זה פורום ולא קליניקה. באופן כללי: יעילות של אבלציה ב-Inappropriate sinus tachycardia נמוכה. יש לחשוב ברצינות קרבה על טיפול אגרסיבי להורדה במדקל (כמה העודף??)

מנהל פורום הפרעות קצב לב