נגישות
נגישות

המשך פעילות גופנית בהריון

דיון מתוך פורום  פעילות גופנית בהריון ולאחר לידה

11/02/2019 | 08:59 | מאת: עפרי

שלום, אני בשבוע ה-9 להריון. לפני ההריון הייתי מתאמנת כ-4 פעמים בשבוע. ריצות(אינטרוולים, ולפעמים ארוכות כ-6 קילומטר ). ואימוני כוח. מאז תחילת ההריון אני מרגישה שקשה לי יותר לבצע את הפעילות אותה הייתי עושה, מתנשמת מהר יותר.. לכן הפסקתי עם הריצות.כרגע אני הולכת או עושה קרוס טריינר. ואימוני כוח הורדתי את המשקלים ועושה יותר חזרות. השאלה היא האם באמת יש צורך להוריד כרגע משקלים? אני לא מרימה יותר מ-10 קילו, והפסקתי לעשות סקוואט ולאנצ עם מוט, מחשש שזה מאמץ גדול מידי. האם החשש שלי מוצדק? והאם כאשר יגמר הטרמיסטר הראשון והרגיש יותר טוב אוכל לחזור לרוץ? או שלא כדאי?

לקריאה נוספת והעמקה

תודה רבה על פנייתך, תראי אין דבר יותר חשוב מהקשבה לגופך! העייפות אכן יכולה להיות קשורה לתקופה המאפיינת אותך ( הריון / טרימסטר ראשון) מבחינת הפעילות האירובית אם וכאשר תרגישי שיכולה לחזור תחזרי, אך אם הגוף מאותת שלא אז לא. לגבי אימוני כוח כנ"ל אין סיבה להפסיק או לעצור, יכולה להוריד עומסים ובהמשך כאשר תצברי ביטחון תחזרי. המאמץ הוא דבר מאוד אינדבידואלי לכן קשה לי לומר לך מוצדק או לא. לסיכום, את בטרימסטר ראשון מה שאופייני לעייפות וחולשה, אמליץ לנסות לחזור בהמשך לאימון אותו היית מבצעת והכי חשוב להקשיב לגוף שלך!!! מה שלא נוח לא עושים. בהצלחה

מנהל פורום פעילות גופנית בהריון ולאחר לידה