סרקומה בחלל בטן ואגן
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 60 רקע יל״ד חלתה בסרקומה high grade בחלל הבטן והאגן MPNSP. הגוש 25 סמ היה דבוק לרחם ולשחלות וגם עירב מעי (סיגמא) הוציאו את הגידול כולל רחם ושחלות וחלק המעי שהיה מעורב. עשתה pet ct והגיעו תוצאות לפיהן נשארו שוליים R2 ללא גרורות הוצע לה הוא כימותרפיה Adriamycin 6 טיפולים שכל טיפול 75 מ״ל. הטיפול אם תגובה טובה לגידול? יש טיפול טוב יותר/ יעיל יותר שהוא לא כימו? גם מחוץ לסל אחוזי הריפוי טובים? תודה רבה
שלום, זה הטיפול הכימותרפי המקובל במחלה מסוג זה. ממליצה לפנות לאונקולוג המטפל לגבי בדיקה מולקולרית והסבר על יעילותה במקרה זה.
היי ותודה על המענה המהיר. האם גם הקרנות יעילות? או אולי טיפול ביולוגי? ואשמח לדעת לגבי אחוזי הריפוי באופן כללי כמובן
ושאלה אחרונה ברשותך. אין אפשרות לנתח מה שנשאר? לפי מה שאמרו נשארה שארית בחלקו האחורי של האגן