שאלה על פירות

דיון מתוך פורום  תרופות ללא מרשם, ויטמינים ומינרלים ודרמוקוסמטיקה

27/04/2014 | 02:34 | מאת: פיני

שלום א. מדברים הרבה על חשיבות אכילת תפוח עץ, בין השאר להורדת כולסטרול, אנטיאוקסידנט, ניקוי כבד ועוד. באיזה תפוח מדובר? ירוק? אדום? זן מסויים? או לא משנה? כמה צריך לאכול בשביל לקבל את הייתרונות הבריאותיים שבו? ב. האם כשחוצים פרי הדר (תפוז ולימון) ומשתמשים בחצי, ואת החצי הנותר משאירים ליום למחרת, האם הערכים התזונתיים והבריאותיים של החצי הנותר נשארים גם למחרת? (אני שואל את זה בין השאר כי התחלתי לשתות כל בוקר חצי כוס מים עם חצי לימון סחוט (וכף שמן זית) למטרת ניקוי כללי וכבד בפרט, כך שבכל יום אני משאיר ללמחרת חצי לימון, השאלה אם אני לא מפסיד בגלל זה, במידה ויש בעיה, האם אפשר לסחוט לימון שלם במקום חצי?) תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

פיני שלום, לגבי הערכים התזונתיים המגיעים מירקות ופירת באופן כללי - חשוב להבין שאלה האחרונים מגיעים אלינו הביתה לאחר ריסוס והדברה כאשר חלקם שוכנים גם בקרור תקופה מסויימת, כך שבסופו של יום אנו מקבלים ירקות ופירות מדולדלים מערכים תזונתיים כך שקשה מאד לקבל מהם ערכים מוספים בריאותיים כי לא מדובר לצערנו עוד במזון איכותי. חיתוך של ירק או פרי לאחר זמן גורם לחימצונו ען חשיפתו לאוויר, הללו מייצרים ניטריטים וניטרטים שלא רצויים לגופנו. לכן יש לשאוף לאכול / לשתות את הפרי או הירק מיד עם חיתוכו, סחיטתו. לשאלתך, ניתן לסחוט לימון שלם. במקרה דנן - עדיף. בברכה, אביטל הראל

מנהל פורום תרופות ללא מרשם, ויטמינים ומינרלים ודרמוקוסמטיקה