פטריות משני זנים של קנדידה בנרתיק.

דיון מתוך פורום  ייעוץ תרופתי

26/06/2026 | 11:39 | מאת: רינה

ד״ר שלום וברכה! יש לי פטריות בנרתיק משני זנים של קנדידה. קנדידה אלבינקס. וקנדידה גלברטה. אני אלרגית לפקולונאזול!! הומלץ לי על נרות למשך 14 יום של BORIC ASID 600MG. אני לא מסוגלת להשתמש בנרות כלל! אני סובלת מכאבים כבר 5 חודשים. אני מאובחנת בתסמונת השלפוחית הכאובה. האם יש תחליף לתרופה זו?? בתודה מראש, רינה

מנהלי פורום ייעוץ תרופתי