קולגן קוליטיס
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אובחנתי כחולת קולגן קוליטיס. כעת ברגיעה מוחלטת בלי שום תרופה. כרגע אני סובלת מאד מכאבי גב (יש לי פריצת דיסק ו-בלט בשני מקומות משתדלת מאד לא לקחת כדורים. אבל אם אין ברירה מה הכי פחות מזיק. תודה מראש
שלום אובחנתי כחולת קולגן קוליטיס. כעת ברגיעה מוחלטת בלי שום תרופה. כרגע אני סובלת מאד מכאבי גב (יש לי פריצת דיסק ו-בלט בשני מקומות משתדלת מאד לא לקחת כדורים. אבל אם אין ברירה מה הכי פחות מזיק. תודה מראש ------------------ סוג זה של דלקת מעי גס עלול להחמיר עם שימוש במשככי כאבים מסוג NSAIDS עדיף להימנע ככל הניתן משימוש באדקס, אדוויל, נקסין, נורופן, איבופן, ארקוקסיה, אתופן ותרופות דומות להן כל השאר מותר