טיפול באקנה הורמונלי - עזרה!!

דיון מתוך פורום  כולסטרול ותוספי תזונה

30/12/2010 | 13:41 | מאת: רוי

שלום, אני בן 30 וסובל כמעט מחצית מחיי מאקנה , מגיל 19 בערך הפסיקו להופיע לי פצעי אקנה בפנים ונשארתי עם "מתנה" של פצעי אקנה באיזור הגב , במיוחד באזור הגב עליון דבר זה הוא מטרד עיקרי בחיי ומגביל אותי רבות. אני אוכל בריא ומתעמל. מה אני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה??? תודה!

לקריאה נוספת והעמקה
02/01/2011 | 11:58 | מאת:

רוי שלום , אקנה גב נוטה להיות חמורה יותר מאקנה פנים שכן עור הגוף עבה יותר מעור הפנים והנקבוביות שלו גדולות יותר. אקנה גב מופיע בדיוק מאותן סיבות שמופעים פצעי אקנה על הפנים; זקיקי ונקבוביות העור נסתמים עקב ייצור מוגבר של חלב ושומן, במצב כזה חל שגשוג של חיידקים, המעודד התפתחות של תהליך דלקתי. זקיקי ונקבוביות העור נסתמים כתוצאה מגורמים פנימיים כמו בעיות הורמונאליות, תזונה לקויה ומחסור בויטמינים ומינראלים שונים וגם כתוצאה מגורמים חיצוניים כמו גירוי של העור, לחות והזעה. לגברים יש נטייה גדולה יותר לפתח אקנה גב, משתי סיבות: א' - חוסר האיזון ההורמונאלי שיוצר אקנה קשור להורמונים גבריים ב' - לגברים יש יותר שיער גוף ולכן יש להם יותר זקיקי שיער מפרישי חלב ולכן יש להם יותר סיכוי לסבול מפצעי אקנה גב. המלצות לטיפול : מולטי ויטמין VM-75 - - פורמולה ייחודית המכילה את כל הוויטמינים והמינרלים החיוניים בטבלית אחת .הפורמולה בעלת מינון מוגבר של נוגדי חמצון כמו סלניום, ויטמין E החיוניים להפחתת הדלקת באקנה .כמו כן הפורמולה מכילה את קבוצת ויטמיני ה- B ,המסייעים בטיהור הדם ונחוצים לחידוש תאי העור . הנחיות שימוש : טבלית אחת ביום עם הארוחה . לקריאה על VM-75 : http://www.solgar.co.il/?CategoryID=170&ArticleID=211&sng=1 Herbal Detox – פורמולה המיועדת לשמירה על תפקודי כבד תקינים ולהגנה על הכבד מפני נזקים ומחלות . קיים קשר הדוק בין יכולת הכבד לנטרל גורמים מזיקים לבין בריאות העור. הכללת סילוק רעלים מהכבד במהלך טיפול בבעיות עור מראה תוצאות טובות במקרים של אקנה . הנחיות שימוש : 2 כמוסות ביום עם הארוחות . לקריאה על Herbal Detox: http://www.solgar.co.il/?CategoryID=174&ArticleID=228&sng=1 כמוסות שמן אורגנו – לדלקת תפקיד משמעותי באקנה ולכן צמחים המפחיתים את התגובה הדלקתית יעילים לטיפול באקנה .לאורגנו הפראי השפעה אנטי בקטריאלית כנגד חיידקים המחוללים נזקים רציניים ואף מסובכים של זיהומי עור . הנחיות שימוש : 2 כמוסות ביום , עם הארוחות . לקריאה על כמוסות שמן אורגנו: http://www.solgar.co.il/?CategoryID=181&ArticleID=290&sng=1 אבץ פיקולינט- האבץ קשור לייצור הורמונים האנדרוגנים,לניצול יעיל של ויטמין A , לתפקוד תקין של מערכת החיסון ולפעילותה נגד זיהומים, כמו כן האבץ מסייע בתהליכים דלקתיים, בהגלדת פצעים ובחידוש תאים. הנחיות שימוש : טבלית אחת ביום, עם הארוחה . לקריאה על אבץ פיקולינט: http://www.solgar.co.il/?CategoryID=177&ArticleID=237&sng=1 המלצת תזונתיות : מומלץ להגדיל את צריכת הסיבים התזונתיים, המשפרים את טיהור מערכת העיכול מרעלים,וכן להגביר את צריכת הפירות והירקות העשירים בפיטוכימיקליים המסייעים לשמור על העור ולרפאו. יש להימנע מפחמימות מזוקקות ובהן :סוכר,קמח לבן ומשקאות ממותקים וכן מזונות עתירי שומן,ובמיוחד מזונות מטוגנים. כמו כן, יש הממליצים להפחית את צריכת החלב,העלול להכיל הורמונים-הידועים כמחמירי אקנה . אשמח לענות לכל שאלה נוספת , איילת בש .

04/01/2011 | 11:41 | מאת: רוי

היי איילת תודה על העזרה, התחלתי לקחת את הקומפלקס VM75 לפני שבוע ,כמו כן אני לוקח אבץ קרוב לחודש וויטמין A בנוסף. השבוע התחלתי עם VM75 והוספתי גם כמוסות של PABA ושל כורכום מה את אומרת על השילוב?

04/01/2011 | 11:44 | מאת: רוי

שאני לא נוגע במוצרי חלב מעל לשנה , התזונה שלי קרובה לטבעונות. אני אוכל רק אוכל בריא , לא שמן לא מטוגן ....