התחלת פיסורה חוזרת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 4 שנים עברתי ניתוח פיסורה מאז לא היתה כל בעיה. לפני 3 ימים אחרי יציאה קשה והתאמצות ממושכת (בדיעבד כנראה לא הייתי זהיר מספיק)התחלתי להרגיש את הכאבים של הפיסורה, בצורה לא חזקה. שאלתי- א. אני שם רסטרטג'סיק- קצת כואב הראש- האם בשעות שלא כואב חשוב לשים את המשחה? ב.איזה מרכך צואה הכי מומלץ? ג. זה כמובן מוקדם, אך באופן כללי האם ניתן לעשות עוד ניתוחי פיסורה? בתודה
שלום אייל, רקטוג'סיק יש למרוח פעמיים ביום למשך חודש וחצי-חודשיים לפחות ברציפות. אם יש כאבי ראש - להפחית כמויות. תמרח כמות קטנה בגודל של אפונה פעמיים ביום. מרככי צואה יש רבים. הכי מומלצים הם אלה שמכילים סיבים תזונתיים - רשתות הפארם מלאות בהם. גם נורמלקס או פגלקס מומלצים. אם ניתן להימנע מניתוח - עדיף.