טחורים ופרולפס, ייתכן פי טבעת "חסום"?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שנתיים וחצי אני סובלת מטחורים פנימיים גדושים,עברתי 3 קשירות טחורים וגם פעמיים ניקוז של טחור טרומבוטי עם קריש דם ונשאר פרולפס של רירית ופי הטבעת שלי השתנה, בולט החוצה, ייתכן שפי הטבעת שלי "חסום"? אני לא מצליחה לשחרר גזים מפי הטבעת כבר חודשים ארוכים, בכל לילה אני עושה המון גרעפסים גדולים ארוכים וכואבים מאוד, משלשלת כל יום מספר פעמים, אין צואה קשה כבר מעל שנתיים, נמצאת בבירור ibs, מרגישה שלא מצליחים לצאת גזים שגורמים לאחר מכן לכאב רב ויציאה מהפה האם זה הגיוני ? תודה רבה
פליטת גזים מהפה אינה קשורה לבעיה בפי הטבעת. זה כנראה אחד המרכיבים של תסמונת מעי רגיז. באשר לתלונות הקשורות לפי הטבעת-יש צורך בבדיקת פרוקטולוג