הארכת כותרת בשן טוחנת תחתונה
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אמרו לי שהניתוח מסובך יותר בשן טוחנת תחתונה במיוחד כמו אצלי האחרונה כלומר טוחנת שניה , כי אין לי בינה כבר והאם זה שיש לידה כתר אמרו לי אולי כדאי להוציא את הכתר ולעשות חדש כדי שיוכל לעשות לי את הניתוח בלי בעיה האטם הדבר נכון רוב הסיכויים שתהיה פגיעה וגם כדאי למנוע את זה ועוד שאלה אולי אצטרך גם הכי למעלה טוחנת שניה וגם שם יש כתר למעלה גם שם יהיה כדאי להוריד או הבעיה בדרך כלל מורגשת יותר באיזור למטה למעלה פחות בעיה ודבר שני אם באמת אצטרך את 2 המקומות לעשות ניתוחים האם אפשר את שתיהם ביחד או שזה לא כדאי וקצת מסוכן כי צריך ב-2 המקומות לשים חומר הרדמה ועושה את זה מסובך במיוחד ש-2 השיניים טוחנות , תודה.
1.עדיף לבצע את 2 הטיפולים בשתי פגישות נפרדות. 2.אין צורך לפרק כתר בשן סמוכה דר. צביקה רוזנבלום
למה עדיף ב2 ניתוחים יש איזה סיבה חוץ מהכאבים שיכאב יותר?