נגישות
נגישות

שאלה בנוגע לאי נוחות\כאבים בבטן ממושכת

דיון מתוך פורום  מעי רגיש

06/08/2018 | 08:24 | מאת: מאור

ד"ר קרטן שלום רב, שלום רב, אני סובל למעלה משנה מכאבי בטן עליונה\\אין נוחות בעיקר בעת התכופפיות , במהלך היום, הכאב מתאפיין בתחושות כמו שריפה, צביטות ועקצוץ (כמו דקירות ) עברתי בדיקות MRI ו CT שהאבחנה הראתה שיש התפשלות מעי ולכן הוחלט על ניתו. בניתוח לא ראו התפשלות ולכן לא המעי הוחזר כמו שהוא. עלי לציין שאני לוקח תרופות קבועות של מירו, נורטילין , קסנקס. ומזה כחודשיים וחצי התחלתי לקחת תוסף מזון ג'ארו דופילוקס וכ 3 שבועות כורכום פפרין בהמלצת תזונאית אך לצערי אין שינוי במצב. אציין כי לחץ מגביר את הכאבים במהלך היום. בהמלצת רופא משפחה התלחתי לקחת כדור בשם ליריקה 75 מ"ר . התחלתי עם כדור אחד ביום ולאחר 4 ימים עברתי ל 2 כדורים ביום והתלתי להרגיש עיקצוצים באצבעות כפות ידיים. קראתי בעלון שלא מומלץ לקחת תוספי מזון במקביל לקיחת הליריקה .האם ממליץ ממליץ להמשיך עם הליריקה ובאיזה מינון ממליץ ? האם להפסיק את תוספי המזון ? אשמח לשמוע את עצתך בהקדם בנושא מאחר ואני מאוד סובל. תודה רבה, מאור

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אנא הפנה את שאלתך למומחה בטיפול בכאב

מנהל פורום מעי רגיש