שימוש במוצרי הרבלייף

דיון מתוך פורום  תזונה טבעית

26/09/2005 | 00:57 | מאת: אליאב

שלום רב! אני משתמש כיום בתוספי תזונה של חברת הרבלייף העולמית, כבר ירדתי 4 קילו ב-4 שבועות ומבחינה פיזית אני מרגיש מעולה בנוסף לפעילות ספורטיבית שהתחלתי לבצע, קראתי כתבה מאד שלילית על תוספי מזון ורציתי לדעת האם יש סיכון כלשהו או פסול כלשהו במוצרי החברה הזו שקיימת כבר 25 שנה בעולם בעלת שם עולמי וצוות הרופאים שעומד מאחוריה כולל את דוקטור לואיס איגנרו שזה בפרס נובל על מוצר הנייט וורקס שלו שפיתח בעבור החברה. האם רקע כזה מבטיח ראש שקט או לא בהכרח והאם אתם יודעים על בעיות ספציפיות עם המוצרים של חברה זו? מעבר לכדורי השומשום שלא הוכח שהם בעייתיים על אף שמועות שיצאו והכדור אמור כך אמרו לי לחזור בקרוב. תודה מראש אליאב.

לקריאה נוספת והעמקה
26/09/2005 | 07:38 | מאת: צביקה קורן

אליאב שלום, אני מזהה פרסומת סמוייה בשאלתך, אבל אענה בכל אופן הנושא נדון רבות בפורום (החל משנת 2000!!). אפשר לעשות חיפוש ולמצוא. לפחות פעם בחודש מופיע כאן משווק (גלוי או סמוי) של חברת הרבלייף, או של חברה אחרת (המוכרת בשיטת הפירמידה, או "שיווק רב שיכבתי") ומבטיח ניסים ונפלאות. רוב המצדדים בשימוש במוצר הם המשווקים עצמם. בדרך כלל אני מוחק מייד את ההודעות האלה אבל הפעם זה בא בצורת שאלה ורציתי שתהיה כאן תזכורת ואזהרה לגולשים. אני מתנגד מאד לשימוש במוצרי דיאטה בצורת שייקים ותוספי מזון ובכלל זה המוצרים ה"טבעיים" של חברת Herbalife. מדובר במוצרים עתירי ויטמינים ומינרלים היוצרים התמכרות ותלות ועם הפסקת השימוש בהם יש קריסה של הגוף שמאבד את היכולת לסנטז את הויטמינים מהמזון. מדובר במוצר תעשייתי בהתגלמותו שלא ברור איזה חומרים נוספים (כימקלים, יוד, משלשלים, משתנים וכד') הכניסו לגלולות ולאבקות כדי להגביר "שריפת שומנים" והרזייה. נתקבלו דיווחים על עצירות, שילשולים ובעיות במערכת העיכול עקב שימוש בהרבלייף. ועוד לא דיברנו על ההוצאה הכספית של מאות שקלים בחודש... כמובן שיציעו לך להיות "משווק" ולגייס פתאים אחרים לרשת. ראוי גם להזכיר את ההעלייה במשקל שבאה מייד עם הפסקת השימוש במוצרים האלה. אני מציע לעבור לתזונה טבעית מאוזנת ואיכותית ואם צריך אפשר להשלים עם מולטי-ויטמין לתקופה מוגבלת. התזונה האידיאלית היא כזאת שניתן להמשיך איתה עד סוף חיינו ללא חשש. בהצלחה צביקה

26/09/2005 | 08:43 | מאת: אליאב

שלום רב שוב... אין פה פרסומת סמויה למען האמת, פשוט קראתי על החברה מעט לפני שניגשתי לכתוב עליה, אם החברה טוענת שהיא טבעית, יכול להיות שאין בזה אמת, ואם יש פסול כלשהו במוצריה כיצד יש להם אישור משרד הבריאות, בנוסף לזה יצא לי לפגוש אנשים בקבוצת תמיכה שאני משתתף בה, שזה מעין מפגשי תזונה נכונה וכדומה שמשתמשים כמה שנים במוצרים וחלקם הגיעו עם סיפורים אישיים ותמונות ממש מדהימות. האם תוכל להסביר עוד על הסיכונים כמו שאתה מציין? "סינטוז" ויטמינים, מה זה? תודה מראש!

03/07/2011 | 12:21 | מאת: sergey

שלום לכולם! שמעתי תגובות שונות,אבל זה פעם ראשונה! עם בן אדם ששומר תזונה נחונה,מפסיק להשתמש בתזונה כזאת,וא גם יעלה במשקל, ו אהיה לא כל שינוי אחר! מה קשר להרבלייף?!הרבלייף עוזר לאזן מה שחסר בגוף! זה לא תרופה או סם!

מנהל פורום תזונה טבעית