נזק מאנדרו פינס

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

09/02/2015 | 09:28 | מאת: חיים

לאחר כחודשיים של שימוש במכשיר ה"אנדרו פינס" (מכשיר ליישור והגדלת הפין) בעקרון המכשיר מרחיב את כלי דם בפין ע"י מתיחת האיבר באופן יומיומי. התחלתי להרגיש כאבים במפשעה השמאלית ובבטן התחתונה מיד עם הכאבים הפסקתי את השימוש במכשיר כיום יש לי כאבים חמורים יותר ואני מרגיש שהמצב הולך ומחמיר יש לי כאבים במפשעה השמאלית, בבטן התחתונה ,בבטן העליונה,דקירות בלב, לחץ בחזה ובלב שלא פוסק, דופק מהיר באמצע הלילה שמפריע לישון, הרדמות יד ורגל שמאל, כאבים בפין עצמו, שלשולים ועצירות לסירוגין, כאבים באשך שמאל כולל נפיחות.. ועוד אני מרגיש החמרה מיום ליום בקשר ללב בדיקות דם תקינות בדיקות א.ק.ק תקינות אבל לא עשיתי בדיקות יותר מעמיקות כי אני לא מקבל שום הפנייה לבדיקת כלי דם או יותר מזה וגם הרופאים לא עושים מזה כזה עניין כי הם לא יודעים איך להתמודד איתי ועם המכשיר אני צריך לדעת מה הקשר בין הפין ללב. מהו הטיפול הדרוש ? איזה בדיקות אני צריך לעבור ? ומה חומרת המצב ?

לקריאה נוספת והעמקה

המכשיר אינו מרחיב כלי דם הוא בסך הכל מותח את הפין והיעילות שלו מוטלת מאוד בספק. לא מכיר קשר בין השימוש במכשיר (עליו איני ממליץ) לבין הלב. לגבי הבדיקות השלם הבירור על ידי מבחן מאמץ ומעבר לזה אין צורך בבירור.

23/07/2016 | 01:01 | מאת: רועי

הפסקתי שימוש באנדרו פינס לפני 7 חודשים וככל שעובר הזמן המצב הולך ונעשה יותר גרוע. קצה הפין קיבל צבע אדום(לדעתי כתוצאה מחוסר אספקת דם) כמו כן העור שמתחת לעטרה סדוק ונראה לא טוב. השאלה שלי אם יש טיפול שאני יכול לבצע בעצמי בזמן הקרוב? (לפני שאני ייגש להתייעץ עם אורולוג)

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים