תלסמיה לנשא HIV
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מדרום מזרח אסיה, נשא HIV שלפני חודש התחלתי לקחת את הקוקטייל. שאושפזתי גילו גם אנמיה או תלסמיה. תוצאות מהיום מצורפות. אשמח לקבל חוות דעת נוספת חוץ מהרופאים שלי. תודה רבה HEMOGLOBIN A 93.5 % 5.8 HbA2 % 0.7 HbF K/ul 4.5 WBC M/ul 5.62 RBC g/dl 10.8 HB % 34.3 HCT pg 19.2 MCH g/dl 31.5 MCHC % 18.0 RDW fL 61.0 MCV % 47.8 NEUT% % 36.3 LYM% % 7.5 MONO% % 7.5 EOS %
א. חוות דעת לא מקבלים בהתכתבות או דרך פורום... ב. הממצאים שרשמת מתאימים לתלסמיה, כנראה גם מחסור בברזל ואולי מחסור בויטמינים נוספים. ג. יש לבדוק מה חסר ולתקן כל החוסרים ואז אפשר שרמת ההמוגלובין תשתפר. ד. יכול להיות שצריך לבצע בדיקות יותר ספציפיות כדי לקבוע איזו תלסמיה בדיוק יש לך.