בירור רפואי לא מסתיים

דיון מתוך פורום  רפואה פנימית

29/04/2019 | 21:51 | מאת: נואשת

שלום, אני כבר מיואשת, וגם רופא המשפחה המצוין שלי כבר לא יודע מה ואם לחפש. מזה כחצי שנה אני חווה תופעות גופניות לא ברורות הבאות והולכות (נימולים בידיים ובפנים, כאבים קבועים באוזניים וכן במספר מקומות בגוף וכו'), וגולת הכותרת - ירדתי במשקל בחצי השנה האחרונה מ78.9 ל72.3, באופן לא רצוני. בלי קשר לירידה במשקל עשיתי מספר רב של בדיקות בחצי השנה בשל הכאבים והנימולים, רובן היו תקינות לגמרי. להלן העיקריות שבהן; לפני כחצי שנה - cta מוח ועמוד שדרה צווארי, mri מוח ועמוד שדרה, אקו לב, הולטר 24 שעות, ארגומטריה, דופלר עורקי צוואר, emg וnct. לפני כארבעה חודשים - גסטרוסקופיה שגרמה לכאבים ולכן נעשה במיון ct בטן (עם חומר ניגוד) שהיה תקין, אוס שדיים (שגרתי בשל גוש נימוש בעבר שלא נמצא לו זכר באוס ובmri לפני שנתיים) אוס בטן עליונה ותחתונה (בו נמצא מוקד אקןגני בכיס מרה, מה שהוביל לבדיקת mrcp שקבעה שהמוקד הוא פוליפ). לפני כשלושה חודשים - בדיקות שגרה לבירור פוריות. אוס רחם שחלות תקין, בדיקות דם רלוונטיות תקינות. Pap תקין. לפני כחודשיים- אוס צווארי תקין אך עם בלוטת לימפה מוגדלת בצוואר עם מבנה שמור. לפני כחודש - אוס מפשעות בשל כאבים וחשש לבקע, תקין מלבד בלוטה מעט מוגדלת עם התנזלויות זעירות בתוכה. ביחס לבלוטות ההמטולוג ביקש שאשוב עוד 3 חודשים ונשקול ביופסיה. בדיקות דם ושתן תקינות לגמרי באופן עקרוני - ספירת דם, שקיעת דם, תפקודי כבד וכליות, ldh, בדיקות למחלת הנשיקה, וכל בדיקה רלוונטית. כן שמתי לב שבiron יש ירידה מ115 באוקטובר 2018 ל50 לפני חודש. אבל הכול בגדר הנורמה. כמו כן, בדיקות תקופתיות אצל רופא עור בשל שומות רבות, תקינות. (בשל קרישיות יתר גנטית ללא אירוע תרומבוציטי נעשו דופלר ידיים ורגליים, תקינים מלבד אי ספיקה בירך שמאל). האם יש לדעתך כיוון שלא נבדק? כאמור היום סובלת בעיקר מבחילות מדי פעם, כאבים בבטן ומותן ימין תחתונה, וכן במפשעות. וכאמור, הירידה הלא ברורה במשקל. אודה להארות. אני עייפה, מיואשת וחוששת.

לקריאה נוספת והעמקה
29/04/2019 | 22:06 | מאת: נואשת

רק לחדד - במיון נעשה ct בטן+צוואר+חזה+אגן. הכול היה תקין מלבד נוזל מינימלי חופשי באגן.

שלום רב, אני מצר על התופעות והכאבים שאת חווה, אבל לצערי עושה רושם כי עברת בירור מקיף מאוד! אין לי עוד הרבה מה להוסיף או כיוונים חדשים...אני מתנצל. בריאות שלמה

19/06/2019 | 11:42 | מאת: דוד

זה נשמע כמו מקרה מובהק של "רפואת יתר", ובמיוחד קשה לקרוא שבתוך חצי שנה היא ביצעה 6 בדיקות CT מתוכן 3 באיזור הראש והצוואר.

מנהל פורום רפואה פנימית