3 ימים לאחר ניתוח הסרת גידול שפיר
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כ3 ימים לאחר הסרת גידול שפיר הסמוך לפירוטיס. הניתוח עבר בהצלחה ללא פגיעה בעצם הפנים. במהלך הניתוח חתכו את הבלוטה לאורך בשל מיקום הגידול והדביקו אותה חזרה. כרגע אני עדין לא מצליחה לאכול. וכאשר מנסה ואוכלת משהו רך כגון יוגורט/גבינה אני מרגישה שהמקום מתנפח. האם זה סביר? כמה זמן אחרי ניתוחים כאלה צפוי כאב? החלמה?
שרון שלום! לאחר ניתוחים פתוחים של בלוטת הפרוטיס עלולה להצטבר הפרשת רוק מתחת לעור בתקופה שלאחר הניתוח. במידה ומדובר בנפיחות קלה, הדבר חולף מעצמו כעבור מספר שבועות בדכ...במידה ומדובר בנפיחות מקומית ניכרת- יש לפנות לרופא המנתח להמשך בירור וטיפול. בהצלחה!