בדיקת ניקטר מותני שעברה קשה וכאובה

דיון מתוך פורום  נוירולוגיית ילדים

25/03/2019 | 08:03 | מאת: סנדרה

בוקר טוב בנות אחרי לילה חסר שינה אולי מישי פה תכוון אותנו קצת אתמול בצהריים אחותי עשתה בדיקת lp / ניקור מותני טראומטי מידיי הוא הכניס מחט דקה יותר שהתקפלה לו בפנים והוציא אז אחותי הרגישה מעין זץ כזה שעבר מהגב דרך הבטן עד הרגל הרגל קפצה אחכ הכניס מחט עבה יותר אבל הכניס אותה קצת יותר עמוק משצריך אחותי הרגישה דקירה בבטן ויצא לו הרבה דם עד שיצא נוזל שקוף כמו שאמורים באמת לקחת בבדיקה הזו הרגישה כמו אויר בבטן לאחר הבדיקה אחותי הרגישה תרגל רדומה עם כאבי ראש וגב עזים מעין הרגשת דקירות כאב בבטן ובגב הרגשת כאב הירדמות חוסר תחושה ברגל שמאל בה הורגש הזץ בזמן הבדיקה לחץ באיזור העיניים כאב או הירדמות ביד שמאל תחושה שקשה לה לנשום כמו מתעלפת רועדת מקור ומכאב בחילות כאילו עומדת להקיא דקירות חזקות בבטן ובגב קושי נשימה דקירות כאלו בבטן וגב לחץ בראש עשתה lp לפני 3 חודש ועבר יותר קל ישר יצא החומר השקוף ולא דם בוצעה דקירה אחת לא יותר מישי חוותה כאב רגליים?בטן?קור?עיניים?לאחר הבדיקה זץ כזה שהרגל קפצה בזמן הבדיקה?

לקריאה נוספת והעמקה

28/03/2019 | 08:30 | מאת: סנדרה

טרם קיבלתי תגובה מתחננת להסבר אחותי עדיין עם כאבים חזקים הצוואר נוקשה לא יכולה לכופף תראש קדימה כאבים ברגלים בעיקר בשמאל דקירות חזקות בבטן ובגב לחץ בראש שמשפיע חזק לאיזור המצח והעיניים הקיאה כבר כמה פעמים חוסר שליטה על סוגרים מה צריך לעשות על מנת למצוא אם קרה משו במוח או בעמוד השידרה או בבטן כדי למנוע נזקים עתדיים

בוקר טוב, אחרי לילה חסר שינה אולי מישהי יכולה לכוון אותנו. אתמול בצהריים אחותי עשתה בדיקת lp / ניקור מותני טראומטי מדי. הוא הכניס מחט דקה יותר שהתקפלה לו בפנים והוציא אותה, ואז אחותי הרגישה מעין זץ כזה שעבר מהגב דרך הבטן עד הרגל. הרגל קפצה. אח"כ הכניס מחט עבה יותר קצת יותר עמוק ממה שצריך. אחותי הרגישה דקירה בבטן ויצא לו הרבה דם עד שיצא נוזל שקוף כמו שאמורים באמת לקחת בבדיקה הזו. אחותי הרגישה כמו אויר בבטן. לאחר הבדיקה היא הרגישה את הרגל רדומה עם כאבי ראש וגב עזים, מעין הרגשת דקירות כאב בבטן ובגב, הרגשת כאב, הירדמות וחוסר תחושה ברגל שמאל בה הורגש הזץ, לחץ באיזור העיניים, כאב או הירדמות ביד שמאל, תחושה שקשה לה לנשום כמו מתעלפת ורועדת מקור ומכאב, בחילות כאילו עומדת להקיא, ודקירות חזקות בבטן ובגב. עשתה lp לפני 3 חודשים, שעבר יותר בקלות: ישר יצא החומר השקוף ולא דם, ובוצעה דקירה אחת ולא יותר. מישהי חוותה כאב רגליים? בטן? קור? עיניים? זץ כזה שהרגל קפצה בזמן הבדיקה?

סנדרה שלום, אחותך צריכה לפנות לחדר מיון ולהתאשפז לצורך בירור וטיפול בתלונותיה. בבקשה

מנהל פורום נוירולוגיית ילדים