גינרה של תרופה והחמרה במצב הנפשי
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שרון כבר חודש וחצי שאני לוקחת פאקסט ולא פרוטאין יש דבר כזה שאני מרגישה לא טוב אם גינרה אחת ועם אחרת יש החמרה? זה יכול להיות... בנוסף כל שנייה מסתכלת אחורה מרגישה שמישהו מאחור שוכבת כאילו מישהו דופק לי על הראש מכינה סלט משאירה אותו לבד בבית מדמיינת ששמו לי משהו מי ישים לי השד בקיצור החמרה במצב
היי מורי, בהחלט יכולה להיות החמרה במצב בעקבות החלפה של התרופה לתרופה גנרית. זאת, למרות שמדובר באותו החומר. זו פשוט תופעה שקורה, ויש המייחסים לה הסבר פסיכולוגי. כלומר, כשהאדם לוקח תרופה שנראית אחרת ויש לה שם אחר ממה שהוא רגיל, זה "מרגיש" לו כמו תרופה אחרת, ולכן הוא מגיב שונה. בברכה, שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com לקביעת תורים: 052-6794975
אז זה פסיכולוגי או לא?