דיכאון חורף בגלל אסטמה

דיון מתוך פורום  הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית

09/01/2017 | 13:03 | מאת: רינת

היי שרון. אני מאוד אשמח לעצתך עם תסכימי,אני סובלת מאסטמה בחורף במיוחד במזג האוויר שמתחלף ואני לא יכולה לצאת מהבית בגלל זה בימים אלה.אני רגילה לצאת להליכות ולכל מיני מקומות ואני מוצאת את עצמי יושבת בבית עם מחשבות שליליות ושעמום.אשמח כמובן עם תסכימי עם תוכלי לתת לי עצה מה לעשות ואיך להרגיש טוב יותר בימים אלה למרות האסטמה והמצב שאני לא יכולה לצאת מהבית.אני מודה לך מקרב לב יום נפלא.

לקריאה נוספת והעמקה

היי רינת, אם את לא יכולה לצאת מהבית, כדאי לחפש פעילויות מעניינות ותחביבים בתוך הבית. כמעט כל דבר שעושים מחוץ לבית אפשר לעשות בתוכו, אפילו ספורט. אפשר להזמין חברים, לצייר, לנגן, לשמוע מוסיקה, לקרוא, לכתוב, לדבר בטלפון או בסקייפ, ועוד ועוד... (אציין כי השאלה אינה קשורה לנושא הפורום, שהוא הפרעה טורדנית כפייתית). בברכה, שרון לויט, MSc פסיכותרפיסטית קוגניטיבית- התנהגותית קליניקה: טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים אביגיל 8, חיפה www.cbthaifa.com

10/01/2017 | 07:22 | מאת: רינת

בקשר לשאלה לא ידעתי שזה לא שייך לפורום חשבתי שעם זה קשור למחשבות זה שייך בכל אופן אני מאוד מודה לך על העצה והעזרה מאוד עזרת לי ואני מעריכה את זה מאחלת לך המשך שבוע נפלא ויום נפלא ושוב תודה.

מנהל פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית