פחד מהתקף פסיכוטי
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נער בן 17 ואני סובל כבר שנתיים מחרדות ואבחנו אותי עם OCD חרדות ודיכאון היו לי לא מעט התקפי חרדה ואני אמור להתחיל טיפול בפריזמה עכשיו העניין הוא שאני מפחד לקבל התקף פסיכוטי אני ממש בחרדה כרגע ואני מפחג לקחת פריזמה כי אולי זה יעשה לי התקף פסיכוטי בבקשה ממך האם זה מחשבה טורדנית? האם אפשר פתאום לקבל התקף פסיכוטי?
לקריאה נוספת והעמקה
היי דניאל אין טעם לחשוב מה יקרה ואולי...במיוחד סביב דברים שאין לנו יכולות שליטה בהם. חשוב להתייחס להווה, בהווה אתה סובל ממשהו והציעו לך תרופה. מציעה פשוט לקחתה ולא לחשוב יותר מדיי קדימה. ליאת