השתלת תאי גזע במצב של פיסטולה פרינאלית
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. מבקשת לדעת האם כשיש פיסטולה פרינאלית ודלקת ברקטום בזמן קרוהן השתלת תאי גזע יכולה לעזור . והאם הקופה יכולה להתנגד להליך כי התרופה הינה כבר בסל מינואר. בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב נכון מאוד התרופה במסגרת הסל למצב בו קיימת פיסטולה פריאנלית פעילה למרות טיפול ביולוגי. על מנת שתוצאות הטיפול יהיו מיטביות רצוי שהדלקת במעי תהיה בשליטה תחת טיפול תרופתי ומידת הדלקת ברקטום לא תהיה רבה. במידה והינך עומדת בקריטריוני הסל אין סיבה שהקופה לא תאשר את הטיפול. בהצלחה ד״ר שניר
תודה רבה