כאבי בטן לסירוגין בצד שמאל בבטן ועובר גם לצד ימין

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה

26/08/2018 | 20:44 | מאת: שיראל

שלום אשמח להכוונה, אני בת 34 התחילו לי לפני 8 חודשים כמו שטפי דם בגב בערך 8 עיגולים של שתי דם, עשיתי בדיקות קרישיות ובדיקות דם כלליות, הרופא אמר שהבדיקות דם טובות, לאחר שבועיים, התחילו לי כאבי בטן בצד שמאל וכאבים בגב בצד שמאל, ממש כאבים חזקים עם דקירות, כאבים שלא הרפו ממני, חשבו שיש לי דלקת בשטן, לקחתי אנטיביוטיקה, ואתמול חזק וזה כרגע, כרגע יש לי כאבים באותו מקום בצד שמאל בבטן עם הקרנה לגב, תחושת בחילה חולשה, אשמח לעזרתכם זה כבר 8 חודש הכאב המציק הזה לסירוגין הולך וחוזר, אני ממש אשמח להכוונה שלכם, והאים זה סיכוי לתסמינים של סרטן, אני ממש מפחדת תודה שיראל

לקריאה נוספת והעמקה
28/08/2018 | 16:28 | מאת: ד"ר דן פלדמן

שיראל שלום, צריך לקבל מידע נוסף לגבי מה שמפריע לך... האם התסמינים מקורם במותן עם הקרנה לבטן התחתונה, האם הכאבים באמת עוויתיים, מלווים בבחילות. מה מחמיר את הכאב. האם היציאות תקינות. איך התיאבון, האם ירדת במשקל. האם יש קשר לוסת? האם הרופא המטפל בדק בדיקה גופנית של הבטן. האם ביצעת הדמיה כלשהי (US בטן למשל...). ישנן סיבות רבות לתלונות הכלליות שאת מתארת, האם מדובר בבטן שמאלית עליונה או תחתונה. מעי רגיז? מחלת סעיפים? נפרוליטאיזיס? או שתפרטי יותר לגבי התסמינים או (עדיף) להגיע למרפאה שלנו לבירור מסודר עם מעבר על כל הנתונים.

28/08/2018 | 21:47 | מאת: שיראל

תודה דוקטור על המענה עשיתי בדיקת אולטרסאונד בטן ויש טחול 13 ס"מ, הרופא לא יודע להסביר לי אם זה תמיד היה לי ככה, דבר נוסף הכאב נמצא בצד שמאל במותן באמצע של הצד שמאל במותן, יש לי יציאות רכות ולפעמים מימיות, חולשה בחילות, הרגשה כבדה חולשה בראש ובכל הגוף, הרגשה שדומה לעילפון, אבל לא מתעלפת, תאבון בסדר אבל נמנעת בימים האחרונים לאכול כבד כי יש לי בחילות, החשק לאוכל ירד הימים האחרונים קצת, בדיקות דם הרופא אמר טובות, פרט ל 8.0 AB DNA, הכאב הוא לא חד יותר עמום הולך וחוזר, ולפעמים מתגבר תחושה מציקה, ושאני לוחצת במותן בבטן בצד שמאל, מרגישה שבא לי בחילות ושזה מציק וכואב והרגשה של בטן כבדה, מציינת שאני בריאה בגדול אין שום מחלות, ואני פעילה בדרך כלל, והרגשת בחילה, כבדות, לחץ מכיוון הראש לכל הגוף התחיל בימים האחרונים, הרגשתי מצוננת שיעול וזה עבר. נישאר רק הרגשת בחילה כבדות והכאב בבטן 8 חודש בצד שמאל במותן, חולשת שרירים יש גם קצת, אשמח לעזרתכם אני חסרת אונים, הרגשה שמפילה אותי נפשית ופיזית. מרגישה כאילו הראש נשמט לי מהכבדות, והידיים הכל חלש, מה זה יכול להיות דוקטור, יש מצב שזה סרטן מתקדם, אני ממש מודאגת אשמח לכל ההכוונות שלך, ולמה אתה מציע. אין קשר לווסת, ולא ירדתי במשקל אוכלת יחסית פחות זה כן, פחות תאבון, והרופא בדק ולחץ לי בבטן, חשב כליות חשב דלקת בשתן לקחתי כדורי זינט אנטיביוטיקה, בסוף זה לא דלקת לדעתי בכלל בשתן. והאולטרסאונד תקין חוץ מהטחול 13 ס"מ.

16/09/2018 | 21:13 | מאת: שיראל

המשך תשובה כאבים במותן בבטן צד שמאל אמצע 28/08/2018 | 21:47 | מאת: שיראל תודה דוקטור על המענה עשיתי בדיקת אולטרסאונד בטן ויש טחול 13 ס"מ, הרופא לא יודע להסביר לי אם זה תמיד היה לי ככה, דבר נוסף הכאב נמצא בצד שמאל במותן באמצע של הצד שמאל במותן, יש לי יציאות רכות ולפעמים מימיות, חולשה בחילות, הרגשה כבדה חולשה בראש ובכל הגוף, הרגשה שדומה לעילפון, אבל לא מתעלפת, תאבון בסדר אבל נמנעת בימים האחרונים לאכול כבד כי יש לי בחילות, החשק לאוכל ירד הימים האחרונים קצת, בדיקות דם הרופא אמר טובות, פרט ל 8.0 AB DNA, הכאב הוא לא חד יותר עמום הולך וחוזר, ולפעמים מתגבר תחושה מציקה, ושאני לוחצת במותן בבטן בצד שמאל, מרגישה שבא לי בחילות ושזה מציק וכואב והרגשה של בטן כבדה, מציינת שאני בריאה בגדול אין שום מחלות, ואני פעילה בדרך כלל, והרגשת בחילה, כבדות, לחץ מכיוון הראש לכל הגוף התחיל בימים האחרונים, הרגשתי מצוננת שיעול וזה עבר. נישאר רק הרגשת בחילה כבדות והכאב בבטן 8 חודש בצד שמאל במותן, חולשת שרירים יש גם קצת, אשמח לעזרתכם אני חסרת אונים, הרגשה שמפילה אותי נפשית ופיזית. מרגישה כאילו הראש נשמט לי מהכבדות, והידיים הכל חלש, מה זה יכול להיות דוקטור, יש מצב שזה סרטן מתקדם, אני ממש מודאגת אשמח לכל ההכוונות שלך, ולמה אתה מציע. אין קשר לווסת, ולא ירדתי במשקל אוכלת יחסית פחות זה כן, פחות תאבון, והרופא בדק ולחץ לי בבטן, חשב כליות חשב דלקת בשתן לקחתי כדורי זינט אנטיביוטיקה, בסוף זה לא דלקת לדעתי בכלל בשתן. והאולטרסאונד תקין חוץ מהטחול 13 ס"מ.

28/06/2019 | 00:10 | מאת: אריק

אפשר לדעת מה יצא בסוף?

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה