סובל מאוד, לא מאמין שזה IBS

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה

22/04/2018 | 19:46 | מאת: רונן

אובחנתי מספר פעמים כסובל מ-IBS אך לדעתי הבעיה חמורה הרבה יותר. סובל מנפיחות, תנועות ורעשים מהבטן, שלשולים לפעמים, גזים, קשה מאוד להירדם בלילה. בלילות אני ישן בישיבה כי אם אני שוכב הבטן מרעישה וכואבת וסובל משלשולים בבוקר. התסמינים קיימים כשנתיים שלוש. מה ניסיתי עד היום: - שלילת צליאק - שלילת רגישות לקטוז - שלילת H. Pylori - נוטנסיל, קולוטאל - נקסיום, אומפרדקס - דיאטת FODMAP - אנזימי עיכול - קפסולות נענע - קרבוסילן - פתרונות טבעיים - ג'ינג'ר, זרעי שומר, תה נענע / מרווה / מליסה וכדומה... - ספורט - סיבים תזונתיים (soluble fiber) - פרוביוטיקה - ויטמין D + סידן - מגנזיום - אולטרסאונד - בדיקות דם בנתיים רק נמצאה רגישות קלה לפרוקטוז אבל כל התסמינים קיימים גם בלי צריכת פרוקטוז! הבעיה ממש חמורה, אני לא מסוגל לישון בלילה ומתעורר פעמים רבות בגלל כאבי בטן. אם אני אוכל ארוחה אני יודע שלא אוכל לישון במשך 5 שעות לפחות, לכן אני אוכל ארוחות ערב ממש מוקדמות. לא ייתכן שזה רק IBS, יש פה משהו אחר שלא הצליחו לזהות. עדיין לא נשלחתי לעשות גסטרוסקופיה / קולונוסקופיה וגם לא בדיקות צואה. מה יכול להיות לי??? למה אני לא יכול לשכב לישון ואני חייב לשבת?

לקריאה נוספת והעמקה

IBS מומלץ COLOTAL

23/04/2018 | 19:05 | מאת: רונן

כמו שאמרתי ניסיתי קולוטאל ונוטנסיל, וגם כדורי נענע. כל אלה antispasmodics - לא עזרו בכלל. אם כל הטיפולים ל-IBS לא עוזרים אולי זה לא IBS? מה זה עוד יכול להיות?

23/04/2018 | 19:45 | מאת: שיר

אחי תעשה בדיקות צואה בקש מרופא תנסה כדורים נוגדי חומצה אולי יש לך בעיה בחומציות של הבטן שגורמת לכאבים בקש סיטי בטן עם יהיה תקין יש רדירולגית שעולה על הבעייה דרך גלגל העין ץקקרא על זה באנטרנט אחוזי הצלחה גבוהים ...תרגיש טוב אני גם אם בעיות כמו שלך

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה