מחלה ווראלית מעיקה שהשאירה סיבוכים

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

26/08/2020 | 08:02 | מאת: מישהו

היי, בן 45, לפני חודשיים בערך חליתי- ללא חום בכלל אפילו לא יום אחד, כאב גרון , הרבה ליחה,הרגשת שפעת(כאבי שרירים+עייפות מגעילה), קצת שיעול(היו יומיים אבל אח״כ ממש לא קריטי),כאבי בטן בחילות,דלקת עיניים,אוזניים,פריחה מוזרה גם יצאה באותו זמן(שרידיה נשארו עד היום). לאחר שבועיים של מחלה קיבלתי דלקת פרקים שלא עברה. המחלה עצמה נמשכה 3 וחצי שבועות משהו כזה והיא הייתה מוזרה- כי אחרי כמה ימים הסימפטומים היו נעלמים ואז אחרי 3 ימים הייתה חוזרת, ככה כל הזמן כל 3 וחצי השבועות האלה הבעיה שדלקת הפרקים לא עברה-חיכיתי 3 שבועות אחרי שהוירוס עבר והלכתי לרופא בגלל הדלקת פרקים שממש קשה לי איתה ( לקחתי שבועיים ארקוקסיה ) אבל הדלקת לא עברה לגמרי ועכשיו שוב נראה שמתחזקת, מה שמוזר שלעיתים אני מרגיש את האוזן כואבת כמו שכאבה בוירוס (אבל עוברת מהר) ומידי פעם גם העייניים דומעות לי (הייתי אצל רופא עיניים שקבע שיש לי דלקת ורשם משחאות ויטפות אנטיביוטיות אבל תאכלס זה ווראלי כי זה נשאר מהמחלה הוראלית ) ויש לפעמים ימים שאני עייף(וגם יצא לי הרפס פעמיים והרפס יוצא לי פעם בכמה שנים ובכלל לא היה לי חום במחלה) .. כאילו לא יצאתי בריא לגמרי כמו שהייתי וזה ממש מציק לי כל המצב הבריאותי הירוד הזה כולה מוירוס קטן. יש לך מושג איזה וירוס זה מאפיין ומה אני יכול לעשות עם זה? אגב, הליחה בגרון השתפרה אבל אני לא יכול להגיד שהיא עברה לגמרי-יש ימים שהיא עוברת לגמרי ויש ימים שהיא חוזרת והכל מאד הזוי. והכי חשוב- כמה זמן יכול לקחת עד שמחלה ווראלית תעבור? זה כבר ממש מעיק עלי...אגב, אף אחד לא נדבק ממני חוץ מהבן שלי (בן 9) והוא עבר את אותם סימפטומים בדיוק חוץ מדלקת הפרקים(מזל) ונראה שהוא החלים לגמרי(מוץ ממנו יש לי עוד 3 ילדים ואף אחד לא נדבק)

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מישהו, עשית בדיקת נוגדנים ל'קורונה'? הרבה בריאות אפי

26/08/2020 | 14:59 | מאת: מישהו

לא....עכשיו אני מצטער שלא לחצתי על בדיקה כשהייתי חולה אבל גם אם הייתי לוחץ מן הסתם לא הייתי מקבל כי לא היה לי חום. לנסות לבקש בדיקת נוגדנים? יתנו לי?

זה מה שאני הייתי עושה

26/08/2020 | 17:57 | מאת: מישהו

תודה. היום בדיוק חזר לי הגאב גרון ): אני יודע שמחר אני אקום בסדר (בתקווה כן? זה מה שהיה עד עכשיו) כי ה״התקפים״ יחסית קצרים אבל זה מאד מפריע לי בשגרת היום. יש לי שאלה...במידה וזה היה קורונה האם יש סיכון שאפתח דלקת ריאות פתאום? או שהסימפטומים מופיעים רק היכן שהיו? במחלה השתעלתי רק ממש לפני הסוף. האמת שמה שאמרת קצת מדאיג כי מי חותם לי שיום אחד הוא לא יתגנב ללב או יעשה לי קרישי דם ואחטוף שבץ?(קראתי שהוא עושה את זה) הרי הרופאים עדיין לא מכירים ואם אני ממשיך לסבול ככה בטוח משהו ממנו נשאר בגוף-גם אם אין הדבקה והוא לא מופרש, לא? אפשר להגיד בוודאות שהוא יצא גם אם הpcr שלילי? ועוד הייתי חולה כזה קל שאפילו לא חשבתי שמדובר במשהו בעייתי...רק לקראת הסוף, ככל שעובר הזמן אתה מגלה את ההשלכות. מטורף.

שלום מישהו, האפשרות שמדובר ב'קורונה' היא רק תיאוריה בשלב זה. הרבה בריאות אפי

מנהל פורום מחלות זיהומיות