שחלות פוליסטיות?

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית

15/01/2014 | 13:42 | מאת: אני

מיכל שלום רב, אני פונה אלייך בעקבות שאלה חשובה: אני בת 29 נ+2 ההריונות שלי היו טבעיים ותקנים והמחזורים שלי היו סדירים מחודש יוני השנה המחזורים שלי התחילו להיות ארוכים ללא כל סיבה משמעותית שינוי בחיי או משהו דומה המחזורים שלי אורכים בין 37-45 ימים התחלתי בדיקור סיני ואף הרגשתי החודש ביוץ עם כאבים ותוצאות בדיקות סטיק חיוביות יש לציין כי בחודש שעבר הייתי במעקב זקיקים ונצפה אצלי זקיק בגודל 20 ממ ועדיין לא נקלטתי חזרתי לרופאה והיא ישר הביאה לי טיפול כדורי איקקלומין שאלתי אם יש לי שחלות פוליסטיות ?האם אפשר לראות זאת בבדיקה וגינלית למעקב זקיקים או שצריך בדיקה אחרת? בבדיקה שעשיתי הכל היה תקין כיום אני בטיפולי דיקור עד כמה יעיל להסדרת המחזור אני כבר בטיפול הרביעי?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך גודל הזקיקים ומעקב זקיקים כמובן שאינם מהווים ערובה מדוייקת להקלטות להריון . גם כאשר הכל תקין הריון אינו מתרחש ב - 100%. הסיכויים להיכנס להריון בחודש נתון נעים בין 15% ל-25%. בבדיקת אולטרה סאונד וגינלית בהחלט ניתן לאבחן שחלות פוליציסטיות וגם בבדיקת דם הורמונלית (ימים 2-5 לדימום הווסת). דיקור יכול לסייע להסדרת המחזור. לא תמיד דיקור בלבד הוא כלי מספיק לכך. משום כך אני משלבת בטיפול במרפאה שלי - דיקור לצד טיפולים נוספים שנועדו להסדרת ביוץ: הומוטוקסיקולוגיה, תזונה וכן התייחסות גוף נפש - אייפק, תטא הילינג ועוד. שילוב השיטות מניב תוצאות מדוייקות ויעילות. לגבי איקקלומין- שימי לב לתופעות הלוואי שאינן נדירות: ריבוי זקיקים - סכנה להריון מרובה עוברים (=הריון בסיכון גבוה). סכנה גבוהה יותר להפלות. פגיעה ברירית הרחם - מנסיוני גם כאשר מצרפים לטיפול טיפול הורמונלי בשם אסטרופם - לא תמיד הרירית מצליחה לגדול והפגיעה הזו אצל חלק מן הנשים נמשכת במשך מספר חודשים. סכנה לציסטות. עדיף לשלב לצד הדיקור טיפול בצמחים / הומוטקסיקולוגיה - כך תשיגי יעילות לצד בטיחות. בהצלחה בשורות טובות M.A. DIP AC מיכל שלזינגר רפואה סינית אינטגרטיבית התמחות בגינקולוגיה ופוריות WWW.HEALTHYLIVING.CO.IL 052-8728526 דיקור, צמחים, הומוטוקסיקולוגיה, אייפק, NLP, תטא הילינג, פרחי באך

19/01/2014 | 13:57 | מאת: שוב אני

מיכל שלום, תודה רבה על תגובתך, לצד הדיקור המטפלת שלי גם נעדרת במוקסות צמחי מרפא השאלה היא אם להתחיל עם הכדורים בעוד יומיים? ואם לבקש מהרופאה הפנייה למעקב זקיקים המחזור שלי בין 37-45 ימים ואין לי מושג מתי הביוץ מלבד העובדה שהרופאה אמרה ש-6 ימים לאחר נטילת הכדורים הביוץ מתרחש האם גם במקרה שלי?

מנהל פורום גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית