קרהון ...?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 21, מ2013. אחרי דלקת בדרכי השתן קשה המשיכו לי הכאבים בטן בצעתי גרסטוסקופיה בגלל כאבים בקיבה , ועשית סיטי בטן עם חומר ניגוד שאמרו שיש לי משהו בשחלה , הלכתי לרופאת נשים עשיתי אולדרסאונדנד גינקולגי שיצא תקין ברוך ה'.. ב2014 התחילו לי כאבים פרקים כאבי גב איומים ( יש לי c.p קל) כאבי עיינים עשיתי מלא בדיקות דם קולונסקופיה קצרנ שיצא תקינה 25 מתוך 50. יש לי גם לפעמיים קצת דם..הלכתי לרופא אחר שאמר שאולי יש לי קרהון ..השאלה שלי היא כזאות האם קרוהן מתבטאת רק בשלשולים או גם בעציריות תודה .
שלום לינוי, מחלת קרוהן יכולה להתאפיין גם בשלשולים וגם בעצירות. שאלתך איננה בתחום העיסוק של הפורום הזה העוסק בכירורגיה של מחלות מעי דלקתיות. מציע להיכנס לפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה.+