הפרשות דמיות קלות לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח פיסורה לפני 10 ימים לאחר חמישה ימים החלו הפרשות דמיות מועטות לפני זה לא היה (יציאות היו כבר מהיום השני) יש כאב וצריבה קלה שבאה והולכת במהלך היום-לא מצריך משכך כאבים 1) האם אמור להיות הפרשות בשלב הזה וכמה זמן זה בסדר? 2) כמה זמן אחרי הניתוח מומלץ להמשיך עם אמבטיות ישיבה? 3) שמן פרפין ונורמלקס כמה זמן לקחת כרגע לוקחת כף שמן בערב וכוסית מלאה נורמלקס בצוהריים תודה
ההפרשה הדמית במתאר שתיארת היא כנראה שטף דם קטן באיזור הניתוח שמתנקז עכשו. זה יפסיק מעצמו. אין צורך באמבטיות ישיבה אחרי נתוח פיסורה. ממלץ לדאוג לכך שלא תהיה עצירות/צואה קשה. במקום תכשירים תרופתיים כדאי לדבוק בכלכלה עשירה בסיבים יחד עם שתיה מרובה (ולהשתמש במרככי צואה רק אם ישנה עצירות)