שאלה

דיון מתוך פורום  חרדה דנטלית

31/12/2015 | 07:33 | מאת: שאלה

הלכתי למרפאה אתמול בגלל כאבים בשן. הרופא אמר שיש לי דלקת חריפה בעצב.. זו שן בינה שנמצאת בתוך החניכיים.. הרופא הביא לי אנטיב' והוראה לשתות אופטלגין 4 פעמים ביום ואם לא יעבור אצטרך לעבור ניתוח בהרדמה מלאה.. בוא לא פירט יותר מזה.. אני לא מוצאת על זה מידע באנטרנט.. תוכל לאמר לי (כמובן בערבון מוגבל כי לא בדקת) מה זה הניתוח? למה הוא התכוון? ולמה בהרדמה מלאה?

לקריאה נוספת והעמקה

ערב טוב, לפי התאור שלך,גם אם לא בדקתי אותך,נראה שהוצע לך לעקור שן בינה.אפשר להשתמש בהחלט במינוח "עקירה",כי על זה מדובר. לגבי הרדמה כללית-לא ברורה לי הסיבה.צריכה להיות סיבה מאד מאד מאד חריגה.אלה טיפולים שנעשים בשגרה ללא הרדמה כללית /טשטוש וכד'. אם יש לך עוד פרטים,את מוזמנת לפנות שוב.את יכולה לפנות אלי גם במייל [email protected] תרגישי טוב, דר. צביקה רוזנבלום

03/01/2016 | 06:02 | מאת: שאלה

אז מדוע הרופא לא השתמש במילה "עקירה"? ומדוע הוא אמר שאם האנטיביוטיקה תעזור לא צריך ניתוח? הרי אנטיביוטיקה לפי מה שידוע לי לא מעלימה בעיות... אני מבינה שלפי מה שידוע לך אין איזה ניתוח כלשהו שמתאים למצב שלי? בכל אופן, בינתיים האנטיביוטיקה עןזרת קצת ועדיין יש מעט כאבים ואני לא חושבת שאחזור לרופא ביום רביעי כדי לשמוע עוד פרטים על הניתוח אלא אוותר על זה..

מנהל פורום חרדה דנטלית