המניוגמה.עזרה בפענוח mri
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר תלונות של הרדמות גפיים .חוסר שליטה בסוגריים .נמלולים והפרעות בהליכה קיבלתי הפנייה ל mri אשמח להבין מזה המנגיומה והאם יכול להשפיע על הכאבים?
כן.הוספתי את הפענוח
לא יודעת אם רואים את הקובץ שהוספתי רשום: יישור קל של הלורודוזיס המותני הודגמה המנגיומה בגוף החוליה L4 ובחלק שמאל.הדיסקים הבינחולתיים שמורים ב L5-s1 בלט דיסק מרכזי מעט לימין עם לחץ על השק התאקלי
לאסתר תודה. *ממצאי ב-MRI יכולים להסביר כאב גב תחתון. *ההמנגיומה כלל איננה מסבירה אף אחת מתלונותיך או תסמינית. היא ממצא מולד בתוך גוף החוליה שאיננו דורש טיפול כלשהוא בברכה
תודה רבה על התשובה המהירה והמסבירה. אז אין מצב שזה יכול לגרום נזק לחוליה באף שלב?
*במקרים מעטים ההמנגיומה גודלת . *רק אם היא חורגת מגבולות החוליה בכיוון לאחור=לתעלת השדרה היא יכולה לגרום לתסמינים נוספים (לא שכיח) בברכה