בדיקות דם לאחר סיום כימוטרפיה והתחלת הקרנות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
rbc 3.13 hb 10.2 htc 30/6 mcv 97.7 mch 32.5 rdw 18.1 macro% 9.3 hypo% 4.3 eos%18.7 EOSabc 0.9 כל אלו התוצאות החריגות של אשתי לאחר ניתוח להסרת גידול סרטן השד ולאחר סיום סידרת כיימוטרפיה שהסתיימה לפני כחודש ,כעת התחילה סידרת הקרנות יום יומית 21 הקרנות .את מה שבטווח הנורמה לא ציינתי קיבלה יומיים לפני תוצאות אלו מנת דם בגלל שההמוגלובין ירד ל 7.4 .לי התוצאות נראות מדאיגות .ואני מבולבל כי הרופאים לא כל כך מתיחסים ומסבירים.
ירידה בהמולגובין היא אחת התופעות הלוואי של כימותרפיה הפוגעת במח העצם . ההמוגלובין אמור לעלות בהדרגה לאחר הפסקת הכימותרפיה. המוגלובין 10 כרגע זה סביר. חשוב לעקוב אחר בדיקות הדם ולהיות במעקב אונקולוג.
האם כולם קשורים לכימותרפיה שכברה עד לפני חודש + תודה מראש .