החיים עם דפיברילטור מה עושים

דיון מתוך פורום  הפרעות קצב לב

23/12/2019 | 19:14 | מאת: החיים טובים

שלום, אני בן 32 ועברתי השתלת דפיברילטור לפני חודש עקב מחלה קרדיומפתיה היפרטרופתית ויש לי כמה שאלות: 1. מה קורה שאני במאמץ גופני גבוה, כמו ריצה קלה? אימון בחדר כושר? 2. האם מומלץ לקנות שעון דופק? 3. האם אפשר לחשוף את הדפיברילטור לשמש ישירה כמו לבלות בים? 4. אני עובד בסביבת מחשבים האם יכולה להיווצר בעיה בעבודה שלי? 5. האם ניתן להיכנס לג'קוזי/לעשות אמבטיות חמות/סאונה? הבנתי שאפשר להתעלף מכך. 6. אני משתמש במכונת גילוח חשמלית האם היא יכולה להפעיל את הדפיברילטור? מגלח לפעמים באיזור הצוואר 7. האם אוכל לגלח שערות בבטןעם המכונה? 8. האם אוכל לעשות סקי לאחר כמובן תקופת החלמה?

לקריאה נוספת והעמקה

1. אפשר להתאמץ. ICD יודע להבדיל בין עליה בדופק טבעית לבין הפרעות קצב. 2.לא 3.כן 4.לא 5.אפשר. התעלפות במים חמים בכלל לא קרושה להפרעות קצב. 6.אין בעייה עם רוב (עם לא כל ) מכשירים חשמליים ביתיים 7. כן 8. בהחלט

27/12/2019 | 12:35 | מאת: החיים הטובים

תודה רבה ד"ר מאיזה סיבה לא מומלץ לקנות שעון דופק? האם קורה שאני מקבל מכה בחזה היכן שדפיברילטור מושתל יש צורך ללכת למרפאה? בנוסף הומלצתי בבית חולים קפלן לעבור ניתוח לכריתת septal myectomy האם הוא מקובל בארץ? תןדה רבה מראש!!

1. אתה שאתלת "האם מומלץ לקנות שעון דופק". עניתי - לא מומלץ אם אתה רוצה תקנה, אך זה לא המלצה רפואית. 2. לא צריך לרוץ למרפאה אם קיבלת מכה באיזור. 3. הניתוח מתבצע בארץ.

מנהל פורום הפרעות קצב לב