אנמיה מסיבה לא ברורה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 25 צלולה עצמאת ללא מחלות רקע בריאה ללא טיפול תרופתי קבוע . בבדיקת מעבדה שיגרתית התגלה הימוגלובין 10.5 , אין לויקוציטוזיס , תפקודי כליות וקרישה תקינים , mcv 86 , ברזל 30. הורחב בירור ונקלח פירטין , טרנספירין , b12 , tsh , t3t4 שהכל חזר תקין . מה יכול להיות הסיבה ?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אנמיה מאקרוציטית, שכיחה במצבים של חסר ויטמין B12, חסר חומצה פולית, מחלת כבד והפרעות בבלוטת התריס. אנא התייעצי עם רופא משפחה שיתן כיוון
שלום , למה מאקרוציטית אנמיה אם מדובר ברמת MCV בטווח הנורמה ?