חולשה ועייפות, חוסר תיאבון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לוין, אני סובל בשנים האחרונות מחולשה, חוסר תיאבון, חוסר ריכוז. לעתים התקפים של שיהוקים. אפשר לתאר את החולשה כמו תחושת כבדות כזאת שהרגליים שוקלות הרבה, לפעמים אני גם נשען קדימה בישיבה כי נדרשת ממני להפעיל יותר אנרגיה כדי לנשום, אבל זה לא מגיע לקוצר נשימה חמור. [הסימפטומים באים לתקופה, למשל שבועיים-שלושה ואז יש הפוגה של שבוע וחצי בהם אני חוזר לעצמי לחלוטין] עשיתי כבר בדיקות דם כלליות, + בדיקות לצליאק, טסטוסטרון + TSH + סרום קורטיזול +בירור אצל רופא גסטרו בגלל הירידה במשקל והחוסר תיאבון שלא העלה כלום. אין לי סכרת, יש לי תפקודי כליות תקינים, רופאת המשפחה חושבת שאני צריך לקחת איזה SSRI, אשמח אם תתן דעתך לכיוונים בנושא, תודה, תומר.
שלום רב, כמובן שהאינטרנט הוא לא המקום לבעיות מורכבות שכאלו אני ממליץ לפנות אל רופא המשפחה שלך ותבקש עזרה והכוונה אולי תנסה רופא משפחה אחר שינסה להסכל עלהתלונות מזוית חדשה לצערי לי אין יכולת לתת כיוןן-לא בדקתי אותך ואני לא מכיר לעומק את הבעיות