יש לי פיקה חופשייה מאז שנולדתי התחלתי להתאמן וזה כואב
דיון מתוך פורום פגיעות ומחלות של ברך וירך
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז שאני זוכר את עצמי היה לי פיקה חופשייה בשתי הברכיים ואף פעם לא הרגשתי כאבים. לא מזמן :לפני יומיים שלוש התחלתי להתאמן לעשות סקוואטים עם משקולות וזה כואב לי רק בברך שמאל כאילו הרצועת שמה כואבת. זה מחלה? זה יכול להוביל לניתוח? להמשיך לעשות סקוואטים (זה כואב גם בלי משקולות)? אפשר לרוץ? מה לעשות לתת לנוח אולי?
ערב טוב כאבים ואי נוחות סביב הפיקה הינם תלונות מאד נפוצות , לרוב טיפול שמרני של פיסיוטרפיה , ברכיות וtaping עוזרים . לעיתים נדירות נדרש ניתוח לשחזור רצועות הפיקה או תיקון הסחוס. ממליץ בדיקת אורטופד ספורט / ברכיים לפני חזרה למאמצים . בברכה ד"ר נמרוד שניר מומחה לכירורגיה אורטופדיה ניתוחי החלפות מפרקים , ניתוחים ארטרוסקופיים ורפואת ספורט מנהל היחידה להחלפות מפרקים (ברך וירך) המרכז הרפואי תל אביב, ישראל