לחץ דם 100/ 59 ודופק 58 אחרי אבלציה
דיון מתוך פורום טיפול כירורגי בפרפור עליות (פרוזדורים)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 78 לפני חצי שנה עברתי היפוך חשמלי ואבלציה בגלל פרפור פרוזדורים.אני מטופלת באנלדקס 30×3 נורמלול 12.5×1 ופרופקס 30×3. ומאז לחץ דם צנח והדופק ירד ל59.עם חולשה מעידות חוסר שיווי משקל.הקרדיולוק לא רוצה לשנות מינון. מה דעתך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לדעתי צריך להוריד מינון של אנלדקס כי הוא משפיע על לחץ דם. בכל אופן כל השינוים בטיפול צריך לתאם עם רופא משפחה בברכה דר' ויקטור רובצ'בסקי