סרטן לבלב - טיפולים כימותרפיים - הקרנות
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר ניתוח "וויפל "מזה 10 חודשים נמצא סרטן בראש לבלב מסוג אדנוקרצינומה עם 2 בלוטות לימפה שהוסרו ושוליים נקיים, לאחר 5 סדרות של טיפול בג'מזר (עירוי לוריד) עשיתי C.T. התוצאה שיש הישנות של המחלה, כמו כן המרקרים עלו מ-18 ל-135 , הוחלט להפסיק את הטיפול בג'מזר בטענה שלא עוזר לכן עברתי לכדורים קסלודה 1000 מ"ג 2X בבוקר ובערב וכן 25 הקרנות. לפני הטיפול בקסלודה המרקרים היו בעליה 1170 לאחר הטיפול בקרינה ה-10 עלה ל-1365 וכיום אני נמצא בטיפול ה-23 והמרקרים 1800 שאלתי היא מה הלאה , האם יתכן שהטיפול לא עוזר מה עלי לעשות . עוד אציין שלא יכול לאכול שקלתי לפני המחלה 67 ק"ג וכעת אני במצב של ירידה מתמדת שוקל כיום 49 ק"ג וסובל מכאבי בטן כל הזמן, האם גם הקרינה (אולי יש כוויה פנימית) גורמת לכאבי בטן
רון שלום לשאלתך, גם הקרינה גורמת לכאבי בטן, הטיפול אינו קל אך אני מקווה מאד שיעזור ולאחריו תרגיש טוב יותר. בברכה עידו