GIST בתריסריון ובקיבה
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ וולף שלום רב לאחר שני ניתוחים לכריתת GIST מהקיבה ולאחרונה מהתריסריון חודר ללבלב. שני גידולים ראשוניים כשבניתוח האחרון (תריסריון לבלב) נשארו שוליים נגויים. מקבל GLIVEC למניעת חזרה ונמצא במעקב MRE. ללאחרונה בבדיקת מוטציות שערכתי, לא נמצאה מוטציה מתאימה(בין אלה שמקובל לבדוק) . האם לדעתך ה GLIVEC יכול למנוע חזרה של המחלה למרות שלא נמצאה מוטציה? האם קיימות אלטרנטיבות אחרות תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
כיום מקובל לתת טיפול מונע גם בהעדר מוטציות, אם כי בהחלט ייתכן שהתועלת נמוכה יותר מאשר בנוכחות מוטציות. אין בידינו טיפול חליפי לגליבק בשלב המחלה הזה.