נימי דם מורחבים בלחיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היוש, הובחנתי על ידי רופא עור בטפיל דמודקס בלחיים. הוא המליץ לי על טיפול לייזר בשילוב משחה איברמקטין. מה דעתך על טיפול לייזר? האם צריך מרשם למשחה זו?
שלום, איברמקטין מתאים לטיפול בדמודקס ויעיל מאוד כאשר ישנה רמה גבוהה של הטפיל. הריכוז המומלץ הינו 0.5-1.0% על בסיס קרם או ג'ל פעמיים ביום למשך 3 חודשים. חשוב מאוד להקפיד על קוסמטיקה שאינה מגרה את העור ולהימנע מגורמים המחריפים את המחלה כגון:שמש, אלכוהול, מזונות חריפים, סאונה ועוד. בנוסף, במקרה שיש נגעים דלקתיים ניתן לשלב עם טיפול אנטיביוטי. במקרה של הרחבת כלי דם הטיפול הינו בלייזר. בהצלחה!
ראשית תודה על תשובתך! האם צריך מרשם? והאם רק טיפול לייזר יעלים את האדמומיות או שהמשחה יכולה גם להעלים את האדמומיות?