גירוד טורדני באזור החזה לאחר אכילת מתוק
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 27. מיזה הרבה זמן (כחצי שנה) שאני סובלת מגרד בעור החזה לאחר אכילת מזון מתוק: גלידה / קוביות שוקולד / עוגיות / פאנקייקס. הגרד ממוקם בעור החזה שמעל השדיים ולרוב מתפשט גם לאזור הבית שחי. המקום איננו אדמומי ואינני חשה כאבים בזמן הגירוד הטורדני. הגירוד נמשך כמספר דקות ארוכות עד לשעה. מצב רפואי: ללא עבר מחלות, ללא ניתוחים. בכל יום לוקחת כדור ברזל וכדור "סרנדה" (נגד התקפי חרדה). האם הסימפטומים מצריכים בדיקה רפואית ? בברכה, עדיה.
שלום, ממליצה לפנות לרופא עור לשלול אורטיקריה. במידה וכן יש להשלים ברור לאורטיקריה כרונית. לעיתים הסימפטום היחיד הינו גרד ללא תפרחת וגם במקרה זה יש להשלים ברור לגרד ממושך. בהצלחה!