התייעצות בקשר לתשובת eeg

דיון מתוך פורום  נוירולוגיית ילדים

02/04/2019 | 20:41 | מאת: שירה

הנני סובלת מאפילפסיה ולאחרונה עקב רמה בדם נמוכה וכאבי ראש וסחרחורות גדולים וגם הסתכלות באורות ולפעמים לא רק רואה מעופםים הוחלט אצל הנירולוג לעשות בדיקת eegואז נחשוב מה לעשות עשיתי את הבדיקה ועד התור אצל הנירולוג מה אומרת התוצאה הנ"ל: תרשים ערנות בעת שיתוף פעולה. פעילות הרקע מכילה אלפא אחורית בתדר 7-8 הרץ ותטא בתדר 5-6 הרץ. ללא הפרעה נוספת בעת גירוי אור או נישום יתר. תרשים החורג מגדר התקין בהכילו האטה של פעילות הרקע. האם יכול להראות עדיין על בעיה של אפילפסיה לפי התשובה וגם שהבדיקה עדיין נעשתה ללא הפסקת התרופהומה זה אומר תרשים החורג מגדר התקין?

לקריאה נוספת והעמקה

שירה שלום (כן, מקובל לפתוח ב"שלום"). 1. אא"ג ללא פעילות אפילפטית ברורה לא שולל אפילפסיה. כלומר, יתכן שהאא"ג לא מדגים פעילות אפילפטית אך בכל זאת יש אפילפסיה. 2. התרשים חורג מהתקין בכך שפעילות הרקע איטית לעומת מה שצריך להיות. חשוב לחזור לנוירולוג. תודה? בבקשה.

05/04/2019 | 17:47 | מאת: שירה

ושאלה אחרונה קודם כל יש לי תור לנירולוג אבל דבר שני חוץ ממה ששאלתי קודם יש לי כאבי ראש חזקים , זבובים עפים הנראה יותר כהבזקי אור כי בצבע להן/שקוף , לאחרונה גם קפיצות בעיניים וחולשה בגוף לאמיכולה לעמוד ולחכת יותר משעה ודבר אחרון למרות שלא עשיתי שינוי התרופה בדם על הזמן יורדת ויורדת האם הסיכוי לזה שלא בסדר וצריך אולי לעשות שינוי בתרופה , תודה.

ראי תשובתי לעיל.

מנהל פורום נוירולוגיית ילדים