טריכוטילומניה .....................
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 30 נוהגת לתלוש את שיערי מגיל קטן יש תקופות יותר ויש תקופות שפחות .. שאלתי היא ממה זה נובע ? זה מראה על בעיה נפשית? זה יעבור לי ?
לקריאה נוספת והעמקה
היי דנה, מדובר בסוג של התנהגות כפייתית. בדרך כלל ההתנהגות הזו נובעת מצורך בהפחתת לחצים, וקושי להפחית אותם ו/או לווסת רגשות בדרך אחרת. כדאי לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT), שילמד אותך דרכים בריאות יותר לוויסות הרגש, כך שלא תצטרכי להשתמש בהתנהגות הזו. בברכה, שרון לויט, MSc פסיכותרפיסטית קוגניטיבית- התנהגותית קליניקה: טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים אביגיל 8, חיפה www.cbthaifa.com