אני ממש משתגעת מהמחשבות

דיון מתוך פורום  הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית

30/09/2020 | 18:21 | מאת: שיר

היי שרון יקרה, היום תקף אותי מחשבה מחרידה אני רוצה לציין שאני אוהבת רק את בן זוג שלי ובאמת כל היום זה רק סביבו בעבר אהבתי מישהו לפני בן זוגי ולא היה מערכת יחסים זה היה סתם אבל נורא אהבתי אותו ובגלל שהוא עלה לי במחשבה כאילו עולה לי מחשבות שאני מתגעגעת אליו אני בספק אם הייתי מדברת איתו ושאני אוהבת אותו עדיין זה כלכך מפריע לי ברמה שעושה לי דיכאון וחרדות רציתי לשאול האם המחשבות האלה עליו אמיתיות או שזה סתם בראש שלי? אני מאושרת עם בן זוגי ובאמת אוהבת אותו ולא מדברת עם גברים אחרים אני כלכך מתחרטת על המחשבות אפילו אני מנסה לחפש אם בחודשים האחרונים חשבתי עליו משהו או האם חשבתי שאני אוהבת אותו או רוצה אותו וזה שובר אותי לרסיסים אני אהיה רגועה אם זה רק בראש אבל אני ממש לא יודעת זה ישבור לי תלב כי בן זוגי הכי חשוב לי ואני לא רוצה לאהוב אף אחד אחר מה עליי לעשות?? אני לר בקשר עם אותו בן אדם כבר 10 חודשים.

לקריאה נוספת והעמקה

היי שיר, לדעתי, את לא צריכה להתרגש מהמחשבות שלך. כל מחשבה שעוברת בראש היא לגיטימית. אנחנו יכולים לחשוב הרבה מאוד מחשבות במהלך היום, חלקן יכולות להיות מאיימות, אלימות, לא מוסריות וכו'. אין לזה שום משמעות ואין לזה ערך, ואנחנו לא צריכים לשפוט את מחשבותינו וודאי לא להתייסר בגללן. חג שמח, ד"ר שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com לקביעת תורים: 052-6794957

01/10/2020 | 20:22 | מאת: סובל

היי, שיר. מניסיוני האישי, חשוב מאוד להיצמד למה שאת מרגישה באמת. יש כל מיני סוגי רגשות. אני יודע לגבי עצמי שבקשר זוגי יכול להיות שיהיו רגשות כלפי אנשים הסובבים אותנו, לא בהכרח רומנטיים. זה בסדר לאהוב עוד אנשים מסביבנו, וכמו שציינת, הכי חשוב שאת מאושרת עם בן זוגך ואוהבת אותו. גם אם יש לך רגשות ואת אוהבת מישהו מהעבר, זה בסדר, אין לך מה להילחם בזה. אפשר לאהוב הרבה אנשים, אבל מה שחשוב זה שאת נאמנה רק לבן זוגך, וזה העיקר. וכמו שציינתי בהתחלה, תיצמדי למה שאת באמת מרגישה, ותהיי קשובה לעצמך מה באמת גורם לך אושר בסופו של יום. מקווה שעזרתי.

02/10/2020 | 14:09 | מאת: שיר

תודה רבה לשתיכם מאוד עזרתם

מנהל פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית